Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Tror pumpeprisen på bensinstasjonene også regulerer pumpekapasitet.

Billig bensin = går tregere.

Dette for at folk skal bli lei og ikke fyller full tank. Så kan de heller fylle mer når bensinen koster mer.

Når bensin er dyr går pumpene fortere slik at at du plutselig har fyllt for mer penger enn ved vanlig/billigere bensinpris.
 
Høres ikke helt usannsynlig ut, ErikR.

Jeg har i alle fall opplevd stor variasjon på fyllehastigheten, men har ikke jevnført dette med prisnivået. Noen ganger går det helt ufattelig tregt.
 
Høres ikke helt usannsynlig ut, ErikR.

Jeg har i alle fall opplevd stor variasjon på fyllehastigheten, men har ikke jevnført dette med prisnivået. Noen ganger går det helt ufattelig tregt.

-Det er jo en fristende tanke i disse rekordpristider, men jeg håper og tror vel egentlig at det bare oppleves slik. :)

Jeg har ved et par anledninger fått besøk av en bensinstasjonansatt ute ved bilen når dieselen har vært ekstra billig - første eier installerte av en for meg uforståelig grunn ekspedisjonstanker på Dieseldyret (en gammel Land Cruiser), som dobler kapasiteten fra 90 til 180 liter. Vanligvis bruker jeg bare hovedtanken på 90l, men om pumpeprisen skulle være veldig lav et sted, fyller jeg helt opp - 90+60+30l.

Da går det tydeligvis på et eller annet tidspunkt en alarm inne på stasjonen, og ut kommer det noen som engstelig kikker under bilen for å se om jeg står i en stadig voksende dam av diesel - eventuelt er de engstelige for at jeg skal stikke fra regningen!
 
Logistikk og kundebehandlingsavdelingen til Platekompaniet.
Makan treg og komplett håpløs kjøpsopplevelse.

Måtte de ansvarlige bak inkompetansen lide av nyrestein over juleferien! :mad:

upload_2018-12-18_14-29-21.jpeg
 
Redigert:
Ouch.. pinnekjøtt til utvidet familie med kr 419 kiloen gjorde vondere enn noe klokkekjøp siste året :(
Trodde det var priskrig på julemat.
 
Stadig flere som «tilfeldigvis» holder litt inne på lenka, tilter kassa litt bakover, eller ikke får med hele lenka på bildet når de skal vise hvor mye/lite strekk det er i lenka.
 
Klarte å miste samsung tabben i golvet og knuste hele skjermen... Ikke bare glasset, men faktisk hele skjermen... Jaja, 3 år holdt den, så var vel på tide å gå over til en huawei der og til å holde mobilen med selskap. Mangler bare en huawei pc nå, så har den kinesiske regjeringen full kontroll over hva jeg bedriver med :D