Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg liker ikke at Watchfinder & Co har begynt å servere pseudointellektuelt vås bak clickbait-titler.


"A diamond covered watch, for example, may be subjectively bad to many, many people. But it could still - objectively - be a good purchase, if the aesthetic appeals".

Oida.

De bør holde seg til klokkens historie, noen artige fakta og flotte macrobilder.
 
Redigert:
Jeg liker ikke at Watchfinder & Co har begynt å servere pseudointellektuelt vås skjult bak clickbait-titler.


"A diamond covered watch may be subjectively bad to many, many people. But it could still - objectively - be a good purchase, if the aesthetic appeals".

Oida.

De bør holde seg til å gjennomgå klokkens historie, noen artige fakta og flotte macrobilder.

Enig! Denne episoden var så fullstappet med pretensiøst pisspreik at jeg skrudde av halvveis.

Håper de er raskt back on track!
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner og Kohe321
Etter å ha slitt ut to slike elektriske billigsaker endte jeg opp med denne rakkeren:

Groom-Mate-Platinum-XL_720x.jpg


https://www.barbershop.no/products/groom-mate-platinum-xl-nesehartrimmer
Nice! #Grail
Men siste anmeldelsen fra siden bekymrer meg:
Kutter dårlig, kommer ikke til i trange områder, og lugger som et ville helvette.​
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og Callahan
Nice! #Grail
Men siste anmeldelsen fra siden bekymrer meg:
Kutter dårlig, kommer ikke til i trange områder, og lugger som et ville helvette.​

Synes denne anmeldelsen var ganske bra.:p

Basert på god omtale valgte jeg å gå til innkjøp av denne nesehårtrimmeren, men jeg må ved et uhell ha fått feil type.
Denne skulle nok til torturavdelingen hos CIA, for dette er noe av det mest smertefulle jeg noen gang har opplevd...

På den andre siden sitter det sannsynligvis en velstelt terrorist i Guantanamo Bay som lurer på hvorfor mange snakker negativt om stedet.
 
Selvfølgelig støtter jeg de norske ordningene for pappaperm, men herre min skaper så kaotisk enkelte velger å ta den ut da. Velger å parafrasere en epost jeg fikk tidligere i dag:

"Hei, jeg går ut i pappaperm, dette betyr at jeg vil være på kontoret tirsdag og onsdag stort sett alle uker framover. Noen uker vil jeg være på kontoret torsdag, men ikke tirsdag, i tilegg til onsdag. Denne uken vil jeg være på kontoret mandag og fredag."

Gud ha nåde for stakkaren som skal vikariere for vedkommende, han skal man virkelig ha tungen rett i munnen..
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Selvfølgelig støtter jeg de norske ordningene for pappaperm, men herre min skaper så kaotisk enkelte velger å ta den ut da. Velger å parafrasere en epost jeg fikk tidligere i dag:

"Hei, jeg går ut i pappaperm, dette betyr at jeg vil være på kontoret tirsdag og onsdag stort sett alle uker framover. Noen uker vil jeg være på kontoret torsdag, men ikke tirsdag, i tilegg til onsdag. Denne uken vil jeg være på kontoret mandag og fredag."

Gud ha nåde for stakkaren som skal vikariere for vedkommende, han skal man virkelig ha tungen rett i munnen..

Hæ? Det er sikkert en logikk i dette, men her slet jeg med å finne et mønster..#tungairettmunn
Dette må være rein taktikk for at det skal bli så mye kaos som mulig slik at ledelsen kan se hvor verdifull den ansatte er for bedriften når pappaperm er over:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Preacher
Hæ? Det er sikkert en logikk i dette, men her slet jeg med å finne et mønster..#tungairettmunn

Dette må være rein taktikk for at det skal bli så mye kaos som mulig slik at ledelsen kan se hvor verdifull den ansatte er for bedriften når pappaperm er over:D

Om det ligger en logikk her så kan i alle fall ikke jeg se den. Det ble i alle fall feil for vikaren allerede i dag har jeg fått høre :rolleyes: Men igjen, hvem liker vel ikke litt spenning i hverdagen?
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
#&§@&$*
Har holdt på med fin bursdagsgave til min far. Det feires på søndag og jeg har fått tak i mange gode bilder og skaffet en fin digital fotoramme. (OK. Jeg regner med at TS holder tett om det).
Bildene overføres, men så viser det seg at det er noe galt med programvaren. Den klarer ikke å "huske" settingene mine. Kjedelig. Returprosessen er startet. Får satse på at det går like smertefritt som å kjøpe.

8- (
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Når TV'n synger på siste verset og truer klokkekontoen (som begynner å nærme seg et akseptabelt nivå i tide før baselworld). :eek:
 
Har brukt denne noen dager. Veldig fin og god på. Men er blitt rød og klør der klokka er. Får ikke det til å stemme da det er mest safirglass som er i kontakt, og har aldri reagert på noe tidligere. Noen andre som har opplevd dette?

CEF8633B-85E8-4FE3-B065-912C3BCF5014.jpeg