Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ingen mann som kan iføre seg 48 i jakke @Hammerfjord ;)

Ellers, mulig brudd i ytterste pekefingerledd og legevakten er inntatt.
Trodde det bare var en blånegl, men den gang ei. #kløne

Jeg har en gammel peacoat fra Schott (made in USA) som er i 46 : passer helt perfekt.
Men det der er ikke noe slim-fit dritt som disse Parajumper som passer meg helt akkurat med en 3XL.
Hva F som skjer med størrelsene?
 
Det har jeg lurt på mer enn en gang..

Det ser ut som referansene kommer fra feil kilde.
Vel, ikke alle er bygd som little Becky...
Becky.jpg
 
Nivået av pretensiøst gnål som enkelte fans av klassisk musikk klarer å lire av seg.

Sitter og slapper av på kvelden og tenker å lytte til en versjon av Rach 2 jeg ikke har hørt før. Finner denne:


Scroller litt ned og leser denne kommentaren:

"The dresses, the hair, the body movement, the gestures - these "extraneous" things are all about sensuousness and they complement her sensuous, luscious interpretation of the music. The way she tilts her head back, sways her neck, writhes her upper body backward and forward and side to side, her facial expressions; it is suggestive of the ecstasy of a lover's embrace."


Dette har omtrent samme effekt på lysten til å lytte videre som hva det å se noen ha eksplosiv diaré i det man skal til å spise sjokoladepudding ville hatt på appetitten.


Sitter nå og lytter til denne:

 
Redigert:
Nivået av pretensiøst gnål som enkelte fans av klassisk musikk klarer å lire av seg.

Sitter og slapper av på kvelden og tenker å lytte til en versjon av Rach 2 jeg ikke har hørt før. Finner denne:


Scroller litt ned og leser denne kommentaren:

"The dresses, the hair, the body movement, the gestures - these "extraneous" things are all about sensuousness and they complement her sensuous, luscious interpretation of the music. The way she tilts her head back, sways her neck, writhes her upper body backward and forward and side to side, her facial expressions; it is suggestive of the ecstasy of a lover's embrace."


Dette har omtrent samme effekt på lysten til å lytte videre som hva det å se noen ha eksplosiv diaré rett foran seg i det man skal til å spise sjokoladepudding ville hatt på appetitten.


Sitter nå og lytter til denne:


Technical Brutal Death...
Way too harsh...It don´t caress my neck as much as this sweet breeze when I curve my back listening to that:rolleyes:...
 
Når man står opp kl 0500 for å reise til London, men innser at turen må avlyses fordi kid har blitt syk..:(
 
Nivået av pretensiøst gnål som enkelte fans av klassisk musikk klarer å lire av seg.

Sitter og slapper av på kvelden og tenker å lytte til en versjon av Rach 2 jeg ikke har hørt før. Finner denne:


Scroller litt ned og leser denne kommentaren:

"The dresses, the hair, the body movement, the gestures - these "extraneous" things are all about sensuousness and they complement her sensuous, luscious interpretation of the music. The way she tilts her head back, sways her neck, writhes her upper body backward and forward and side to side, her facial expressions; it is suggestive of the ecstasy of a lover's embrace."

Hehe, ta en titt på kommentarfeltet i hvilken som helst Yuja Wang video og man har underholding i timesvis.

"she is attractive woman and she is real good artist pianist"

Hun har forresten min favorittversjon av Prokofiev's tredje
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Hehe, ta en titt på kommentarfeltet i hvilken som helst Yuja Wang video og man har underholding i timesvis.

"she is attractive woman and she is real good artist pianist"

Hun har forresten min favorittversjon av Prokofiev's tredje

Yuja Wang er helt fantastisk, og er nok sammen med Sviatoslav Richter min favoritt-tolker av Prokofiev! Elsker for eksempel hennes versjon av sonate nr. 6:


Og ikke akkurat dårlig sånn ellers, heller. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjarnetv
rabdomyolyse og skadde biceps etter det som på ingen måte var en krevende treningsøkt.
Det blir jo ikke bedre av å tilbringe natten på sykehus sammen med fire godt medtatte menn med snorking og flatulens.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher