Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kan overhodet ikke like at stoffet på den heltrukne Ugo-sofaen nærmest ser ut til å smuldre opp - selvfølgelig etter seks år..... Så mye for "uslitelig" kvalitet fra GU.....Aller verst er at det går direkte ut over klokkekontoen, for sofaen må trekkes om - okke som.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Gubben11
Norge: Mesh til Ploprof = 25K (ref. Bjerke)
Andre land: Mesh til Ploprof = 6K (bekreftes med mail fra ulike AD rundt i verden)

Norsk pris er satt av Swatch Group Norge.......!!

Sjekk om du har fått pris med eller uten spenne hos Bjerke, spennen er nemlig svært kostbar....

Jeg mener å ha sett mesh og spenne til +/- 15k hos AD i utlandet.

Sjekk om du har fått pris med eller uten spenne hos Bjerke, spennen er nemlig svært kostbar....

Jeg mener å ha sett mesh og spenne til +/- 15k hos AD i utlandet.

Ref. mail fra Bjerke; "Ny mesh koster kr 24850, men dette er kun selve mesh’en og ikke låsen denne ikke er tilgjengelig for salg fra Omega til oss."

Man kan bare undres over hva som er bakenforliggende målsetting fra Swatch Group Norge da jeg finner det usannsynlig at noen kommer til å betale denne prisen.

Jeg kontaktet flere AD i utlandet, og mottok kjapt svar, hvor laveste er nok 5789,-

Blir nok til å bestille fra AD i utlandet......! ;)

Ref. mail fra Bjerke; "Ny mesh koster kr 24850, men dette er kun selve mesh’en og ikke låsen denne ikke er tilgjengelig for salg fra Omega til oss."

Man kan bare undres over hva som er bakenforliggende målsetting fra Swatch Group Norge da jeg finner det usannsynlig at noen kommer til å betale denne prisen.

Jeg kontaktet flere AD i utlandet, og mottok kjapt svar, hvor laveste er nok 5789,-

Blir nok til å bestille fra AD i utlandet......! ;)

Utrolig! Har du hørt med en annen Omega AD i Norge?

Jeg fikk med ekstra spenne og oransje rem da jeg kjøpte min Ploprof hos AD, begge deler ble bestilt hos importøren.

Dette med mesh pris hos bjerke er jo bare typisk "bjerke" holdning.

F.eks da jeg skulle ha ny pepsi bezel.

Ringer bjerke: nja, blir vel 3k og noen uker venting

Ringer lervik ut: ja men bare overflr 930kr du, så skal jeg få sendt den med postgangen i dag.

Merkelig at jeg ikke handler hos bjerke...

Ser den, jeg sliter selv med å få meg selv til å handle hos Bjerke.
Prisene er ikke i nærheten av det man klarer å oppnå hos andre forhandlere, (Leirvik/Jørgensen)
og det kan gjerne ta flere dager før man får svar på mail der andre svarer innen en time.

Men ble vel fortalt av ene selgeren at de selger så mange klokker til kinesiske turister om dagen at hjemmemarkedet ikke var like viktig. Den ser jeg, hvorfor gi nordmenn rabatter når man kan selge klokken til listepris til en turist som er fornøyd med å få tilbake merverdiavgiften på vei ut av landet.

For øvrig ingenting å utsette på hvordan man blir tatt imot i butikkene, men jeg får meg bare ikke til å fullføre en handel, da jeg vet at jeg får en bedre pris med en gang jeg tar forbindelse med en annen forhandler enn Bjerke.

Dette med mesh pris hos bjerke er jo bare typisk "bjerke" holdning.

F.eks da jeg skulle ha ny pepsi bezel.

Ringer bjerke: nja, blir vel 3k og noen uker venting

Ringer lervik ut: ja men bare overflr 930kr du, så skal jeg få sendt den med postgangen i dag.

Merkelig at jeg ikke handler hos bjerke...
Syntes dette hørtes merkelig ut, og mente jeg hadde lest en annen pris her inne.
Fant denne, så du har nok forvekslet bezel med bezelinsert @crown guard
Gammel tråd, men fortsatt aktuell :) Jeg var nettopp innom Bjerke i Oslo, og der kunne jeg få kjøpt nye inserter til kr 800+ men det viste seg at jeg ikke fikk kjøpt insert uten sammtidig å levere inn klokken for å få skiftet inserten - og det kostet 850 kr i tillegg. Men Lervik skal sende meg både en Coke og en Pepsi insert til totalt kr 1760,- :) Så Lervik er fremdeles stedet for bezel inserts.