Når folk rører verktøyet mitt... DET kan jeg IKKE like.
Norge: Mesh til Ploprof = 25K (ref. Bjerke)
Andre land: Mesh til Ploprof = 6K (bekreftes med mail fra ulike AD rundt i verden)
Norsk pris er satt av Swatch Group Norge.......!!
Sjekk om du har fått pris med eller uten spenne hos Bjerke, spennen er nemlig svært kostbar....
Jeg mener å ha sett mesh og spenne til +/- 15k hos AD i utlandet.
Har det noen gang hendt at ting blir lagt der det skalEller enda verre; De legger det ikke tilbake på rette steder...
8
Ref. mail fra Bjerke; "Ny mesh koster kr 24850, men dette er kun selve mesh’en og ikke låsen denne ikke er tilgjengelig for salg fra Omega til oss."
Man kan bare undres over hva som er bakenforliggende målsetting fra Swatch Group Norge da jeg finner det usannsynlig at noen kommer til å betale denne prisen.
Jeg kontaktet flere AD i utlandet, og mottok kjapt svar, hvor laveste er nok 5789,-
Blir nok til å bestille fra AD i utlandet......!![]()
Slike som @Pressefoto sin siste?Korte, veldig lite utfyllende annonser som ikke inneholder det som er anbefalt informasjon i salgsannonse.
Syntes dette hørtes merkelig ut, og mente jeg hadde lest en annen pris her inne.Dette med mesh pris hos bjerke er jo bare typisk "bjerke" holdning.
F.eks da jeg skulle ha ny pepsi bezel.
Ringer bjerke: nja, blir vel 3k og noen uker venting
Ringer lervik ut: ja men bare overflr 930kr du, så skal jeg få sendt den med postgangen i dag.
Merkelig at jeg ikke handler hos bjerke...
Gammel tråd, men fortsatt aktuellJeg var nettopp innom Bjerke i Oslo, og der kunne jeg få kjøpt nye inserter til kr 800+ men det viste seg at jeg ikke fikk kjøpt insert uten sammtidig å levere inn klokken for å få skiftet inserten - og det kostet 850 kr i tillegg. Men Lervik skal sende meg både en Coke og en Pepsi insert til totalt kr 1760,-
Så Lervik er fremdeles stedet for bezel inserts.