Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.

Vet nå ikke helt @Thomas84... Tror jeg satser på manuelt opptrekk.

HTB1547lMXXXXXcSXFXXq6xXFXXXB.jpg
 
Har vel vært oppe før, men det Photobucket har gjort nå er en real fuck over! Prøver å lese en gammel tråd, seksti sider med oppstart i 2012. Side opp og side ned som i utgangspunktet var fullt med flotte bilder og god info. Nå er bare infoen igjen, som ikke alltid kommer helt frem pga mangelen av bilder.
 
Har vel vært oppe før, men det Photobucket har gjort nå er en real fuck over! Prøver å lese en gammel tråd, seksti sider med oppstart i 2012. Side opp og side ned som i utgangspunktet var fullt med flotte bilder og god info. Nå er bare infoen igjen, som ikke alltid kommer helt frem pga mangelen av bilder.

Får ikke en gang lov å laste ned hele albumet mitt fra Photobucket nå. Får bare opp en feilmelding og må evt laste ned ett og ett bilde... :mad: Tenkte jeg skulle prøve å rydde opp i min egen galleritråd, men spørs om jeg gidder det nå da.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og Thomas84
Husker når det samme skjedde med ImageShack for noen år siden - satt vel egentlig bare å ventet på at det skulle skje igjen, med Photobucket.

Og folk er redde for at alt som havner på internett forblir på internett for alltid? Neppe! ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Dårlig håndtert av PB, men ikke rart at de prøver å få betalende kunder. Synes forøvrig pb har tapt seg veldig de siste årene, dette toppet det så klart.
 
Det er én ting som er riktig å gjøre nå, og det er å lease bil. Tapet er der likevel, men om tre/fire år kan du bare levere den inn selvom den ikke er verdt ei krone. Og da er det nok langt bedre å kjøpe elbil. Det er hvertfall hva jeg har gjort. Jeg har alltid vært glad i motor, og denne gangen gikk jeg for en hybrid. Alle komfortfunskjonene, lave avgifter og dertil leasingavtale, gjorde at jeg ikke kunne vært mer fornøyd. Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.

Ja, mange tenker slik.
Men de har glemt at dagen alle kjører på strøm i Europa, skal en kilowatt koste en testikkel og mest av alle i landet skal igjen starte å varme seg med ved.
 
  • Liker
Reaksjoner: DJM
Posten!

De har innrømmet å rote vekk en bestilling, og ber meg nå kreve pengene tilbake fra Ebay-selgeren? Er ikke dette helt vanvittig? Bør ikke de dekke dette? Det er ikke snakk om mer enn 300-400 kr, men når de innrømmer å ha rotet bort pakken, så er jo ikke det selgerens feil?
 
Posten!

De har innrømmet å rote vekk en bestilling, og ber meg nå kreve pengene tilbake fra Ebay-selgeren? Er ikke dette helt vanvittig? Bør ikke de dekke dette? Det er ikke snakk om mer enn 300-400 kr, men når de innrømmer å ha rotet bort pakken, så er jo ikke det selgerens feil?

Er sender og ikke mottaker som skal melde inn tapet til Posten. En eventuell erstatning går også til sender som må refundere deg. Tror ikke dette er uvanlig praksis
 
2 frakker som kommer hjem:
En XXL som passer helt akkurat men knappene er som sydd med spyd eller faller av ...
"Danish Design og selvfølgelig Made in China":mad:
En i 48 som bare tilpasser seg til Pinocchio skulder og armer: slim-fit fra helvett WTF:mad:
Alt må sendes tilbake.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Mysil