Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Problemet er at jeg har satt begrensning oppad til 350k, og denne traff rimelig spot on mtp utstyr og motorisering. Så får tråle Finn videre.

Folk skulle bare visst..hjelper ikke å være medlem på DCN heller!
Ellers, en lekker C-klasse du har der :)
Takk:) Spør selger om det er omlakkert da. Så kan det jo evt utbedres før du overtar? Ellers har selger Volvo ferdig lakkerte fangere. Ikke veldig dyre, og enkel skrujobb. Kan du skru sammen et bord fra IKEA, greier du dette også. Tror til og med det følger med en sånn liten, jævlig umbrakonøkkel:p
 
Volvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
På den jeg hadde var det mest synlig på framfangeren, kom seg riktignok etter at fruen knuste hele fronten:confused:
Vi var godt fornøyd med V60, hadde muligens hatt den fortsatt hadde den vært litt større.
 
Volvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
Er ikke du alt for stor for en V60, ungdom? :)
 
De som aktivt kommenterer alle saker på nett uten tanke eller bekymring.
De som avlegger sin stemme dette stortingsvalget ene og alene basert på hat og frykt. Ikke rasjonelle valg som påvirker hele landet, men deres egne rasistiske smålige meninger. For fuck alle andre enn deg og dine katter, sant?
De som nekter å høre på alle argumenter som kan motstride svaret de allerede er på vei til å skrive. Med grusom grammatikk.
Ironisk nok: De som skjærer alle over én kam.

Jeg var forberedt, men stortingsvalget har gjort meg like forbannet i denne omgangen også. Best å bare logge av facebook frem til april 2018, når det har roet seg.

Her er forøvrig en annen gjeng som jeg ikke skjønner meg på. Hvis de blir hysjet på, drar de frem ytringsfrihetkortet. Men så var det denne éne paragrafen i straffeloven, da..
Skjermbilde 2017-08-08 kl. 21.04.04.png
Skjermbilde 2017-08-08 kl. 21.04.17.png

Bildet er delt nok ganger til at jeg ikke tar meg bryet å sensurere navn i denne omgang, men hvis du finner deg selv her og angrer.. Send en PM.
 
Statusen "clearance delay" flere dager på rad når du venter på en pakke er alltid like kjedelig. F5 knappen ryker her nå :p
 
At jeg slites mellom fornuft og følelser:mad:
Går fra å være "all inn" på følelser til å kun tenke fornuft og så tilbake igjen....
Sliter med å finne noe som dekker begge.

(Det gjelder bil så jeg forventer ikke medfølelse:oops:)
 
Porsche Panamera ;)
You are welcome

At jeg slites mellom fornuft og følelser:mad:
Går fra å være "all inn" på følelser til å kun tenke fornuft og så tilbake igjen....
Sliter med å finne noe som dekker begge.

(Det gjelder bil så jeg forventer ikke medfølelse:oops:)
 
Porsche Panamera ;)
You are welcome

Takk for det:) Jeg har faktisk tenkt tanken i mine mest følelsesmessige stunder:oops: hadde den hatt fem seter i stedet for fire hadde den vært enda mer aktuell.
Nå løses jo det med stasjonsvogna, men det få være måte på å overskride budsjett:confused:

Fikk du kjøpt deg noe midlertidig i fjor vinter @Ban, eller er det samme kampen?

Nei, ingenting ble kjøpt. Sliter fortsatt med samma gamle Quattroen, som jeg er ganske glad i til tross for at det til stadighet dukker opp småting som ikke irriterer meg nok til at jeg gidder å fikse det:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og raknes
Vanskelig tid å kjøpe "riktig" bil for fremtidige år. Spåmenn (og noen myndigheter) sier at diesel er uaktuelt i relativt nær fremtid. Bensin er trygt i dag, men vil bli det naturlige byttet å felle hvis diesel blir faset ut. Å handle el-bil er ikke stort bedre.. Hvis utviklingen og konkurransen øker som den har gjort, hvor attraktiv er en 2017 Tesla, MB GLC eller Opel Ampera-e på brukten om fem år? Osv.. Nesten verre enn å velge seg ny klokke. :D

Personlig faretegn angående fossilbiler: Mine motor-konservative foreldre handlet seg Kia Soul EV for noen uker siden. Noe uforståelig er på ferde.
 
Vanskelig tid å kjøpe "riktig" bil for fremtidige år. Spåmenn (og noen myndigheter) sier at diesel er uaktuelt i relativt nær fremtid. Bensin er trygt i dag, men vil bli det naturlige byttet å felle hvis diesel blir faset ut. Å handle el-bil er ikke stort bedre.. Hvis utviklingen og konkurransen øker som den har gjort, hvor attraktiv er en 2017 Tesla, MB GLC eller Opel Ampera-e på brukten om fem år? Osv.. Nesten verre enn å velge seg ny klokke. :D

Personlig faretegn angående fossilbiler: Mine motor-konservative foreldre handlet seg Kia Soul EV for noen uker siden. Noe uforståelig er på ferde.
Det er én ting som er riktig å gjøre nå, og det er å lease bil. Tapet er der likevel, men om tre/fire år kan du bare levere den inn selvom den ikke er verdt ei krone. Og da er det nok langt bedre å kjøpe elbil. Det er hvertfall hva jeg har gjort. Jeg har alltid vært glad i motor, og denne gangen gikk jeg for en hybrid. Alle komfortfunskjonene, lave avgifter og dertil leasingavtale, gjorde at jeg ikke kunne vært mer fornøyd. Det er meget behagelig med quartzbil, selvom den mangler sjarm. Om man vil eller ei, det er nok fremtiden.