- Medlem
- 27. des. 2014
Kan ikke like at jeg forsov meg til 8 toget til Oslo idag morges, og må ta 16 toget istedet. Hade NSB Komfort med vindusplass, og hei ordinær plass ved midtgang. 
Kan ikke like at jeg forsov meg til 8 toget til Oslo idag morges, og må ta 16 toget istedet. Hade NSB Komfort med vindusplass, og hei ordinær plass ved midtgang.![]()
Trøsten får vel være at du slipper å drikke den sure kaffen på Komfort![]()
Det er sent, og jeg er sorten fandenivoldsk, så jeg hiver en brannfakkel inn vedr. blinking til venstre inn i en rundkjøring.
Det er totalt unødvendig for flyten i trafikken, og jeg mener bestemt at man er dårlig til å lese trafikkbildet og en under pari sjåfør om man er avhengig av dette.
JM2C.
Nix. Jeg blinker tidlig, og alltid. For er det en ting jeg hater, så er det folk som ikke har vett eller evne til å finne den jæ**a hendelen på venstre side av rattetEr du med andre ord en av de som gir ett enkelt blink til høyre 2 sekunder etter at du allerde har begynt å svinge til høyre?
Et sinnsykt i-lands problem!!!Når bilen har vært på service og noen har justeret førerseteinnstillingene.