- Medlem
- 6. des. 2013
Når bilen har vært på service og noen har justeret førerseteinnstillingene.
Oppgradér til bil med memoryNår bilen har vært på service og noen har justeret førerseteinnstillingene.
Alltid!!! Grrrrrrrrr!!!!!!!!Når bilen har vært på service og noen har justeret førerseteinnstillingene.
Fikk de for hhv et år og tre måneder siden; men våger ikke være skråsikker!jeg leste et eller annet sted at samarbeidet på dette området har blitt "bedre". Vær forsiktig hvis du vil prøve deg på å forsikre noe @Jørn....
8
Helt på trynet. Legg til et par pensko uten sokker blir det direkte latterlig.
Haha, med sokker hadde nok blitt hakket verre. Så kan man like godt kjøre på med sokkeholdere for å gjøre farsen komplett.
![]()
Alltid!!! Grrrrrrrrr!!!!!!!!
Jeg har satt meg fast i mer enn én bil.. HeheHusker det var ei dame som spurte om jeg kunne unngå å justere sete... Jeg sier såklart ja, ikke no problem. Eller jo; hun var max 1.40 høy. Jeg er 1.90... Men memory er en fin ting![]()
Eksempelvis..?Klokker med ekstra og unødvendige kroner. Estetisk lite tilfredsstillende
HEV på Omega. LLD. Datostilleren på Orient Mako. Altså det som tilsynelatende kunne vært implementert uten en ekstra krone ( eller med skjult ventil)Eksempelvis..?
Godt man er forskjelligHEV på Omega. LLD. Datostilleren på Orient Mako. Altså det som tilsynelatende kunne vært implementert uten en ekstra krone ( eller med skjult ventil)