Motorsykler

Jeg foretrekker leddet ryggskinne, men helst uten nyrebelte. Sjelden man har bruk for det til landeveiskjøring.
Kan varmt anbefale Alpinestars, men det er mange bra produsenter der ute og det viktigste er jo at man faktisk kjøper en som man synes er komfortabel slik at man bruker den. Det er som med hjelmer, man må prøve forskjellige produsenter for å finne noe som passer seg selv :)
Jepp. Jeg regner egentlig med at de fleste kjente produsentene produserer ordentlige produkter.

• Liker
Reaksjoner: KRJ
Bildet er ikke fra i år men fra slutten av mars 2017. Det er ikke lenge til sesongen starter igjen!
IMG_20170408_145249 (3).jpg

Jeg er egentlig en mest glad i biler, men denne her er jo unektelig morsom. Leker med tanken om førerutviklingskurs og banekjøring til neste år, men vi får se.
Untitled by wSax, on Flickr

Jeg er egentlig en mest glad i biler, men denne her er jo unektelig morsom. Leker med tanken om førerutviklingskurs og banekjøring til neste år, men vi får se.
Untitled by wSax, on Flickr
Du kan jo vurdere Borg MC sitt lisenskurs på Rudskogen for banekjøring. Endel nyttig og god teori samt masse banekjøring. Avvikles normalt torsdag tom lørdag på våren. Vedlegger to generasjoner til med sykler lik din som brukes (alt for lite) til bane og gate. Opprinnelig solgt inn i heimen med argument som " rase fra seg på bane", "blir bedre og tryggere på veg", osv - men er nok gjennomskuet :)
ZX med Salo.jpg
Rudskogen 2020.jpg

Meget kule begge to! Det er noe spesielt med den grønnfargen! Ser ut som dine er litt hissigere enn min ZX6R. Er den øverste også en ZX10R?
Takker for tips om Borg MC.