G
Guest571
Guest
Espen sa om 14 dager for 14 dager siden. Tittet innom i stad og de var ikke klare ennå, skjer nok ila en uke håper jeg.
Utrolig artig å lese innleggene dine, Mogens, du har mye kunnskap og er flink til å formidle den! Keep 'em coming![]()
Nok en gang veldig interessant og et utrolig spennende ur![]()
Gleder meg allerede til neste!
Takk for et meget nyttig innlegg! Her lærte jeg mye nytt, samt flotte bilder av et lekkert urEr selv på jakt etter en IWC om dagen, herlige ur. Gleder meg masse til Alf Lie åpner sin IWC butikk på Aker Brygge.
Takk for to svært velskrevne og lærerike innlegg! Jeg suger til meg kunnskapenDet er slike innlegg som gjør tidssonen til den kunnskapskilden som det er.
Utrolig artig å lese innleggene dine, Mogens, du har mye kunnskap og er flink til å formidle den! Keep 'em coming![]()
Oj da, mye fine IWC her
Og så flott skrevet.. ser fram emot videre inlegg her
Grattis med rååå klokke !
Gratulerer med en utrolig fin klokke! Er på min andre IWC nå og er veldig fornøyd - mer fornøyd enn både Rolex og Tag som jeg har hatt parallelt. Er forøvrig enig i synspunktene på verkene.
Takk for at du deler Mogens. Håper jeg ikke besudlet tråden din for meget.
Nydelig ur! Noen sier gratulerer, men dette er vel et du har plukket ut av safen? Kan for så vidt gratulere uansettHar Top Gun samme kasseform og mål som Pilot Chrono?
Gleder meg til neste ur ut!
Det er tråder som dette som får det til å rykke i kjøpefoten.
Sto det ikke en Aquatimer Vintage collection på ønskelisten mon tro?
Er enig i mye av det du sier om in-house kontra ETA. Spesielt når det gjelder IWC.
De har såpass med horologisk tyngde at de ikke trenger å rettferdiggjøre bruk av ETA ebauche i sine modeller.
En klassiker denne tråden her.
Fortsett å holde liv i den med flere betraktninger.![]()
Er det bevisst at denne tråden er flyttet?