Gratulerer så mye, Chr. Å legge inn en bestilling er pirrende![]()
Jeg fikk et veldig dårlig førsteinntrykk av den nye PO non-chrono. Jeg tror jeg må gi den en sjangs til. Er et par ting jeg skulle sett annerledes, men allikevel så er den knalltøff. Gudene vet, kanskje det blir neste kjøp..
Sånn denne hobbyen er heldigvis! Det eneste jeg synes er litt synd er at den har mistet litt av beater-preget jeg synes den gamle hadde. Du må gjerne dele hva du mener den falt gjennom på
Grattis Chr. Gleder meg til unboksing!![]()
Da er vi to
HeheJeg må si at etter å ha sett begge noen ganger liker jeg proporsjonene på den store best. Når det er sagt tror jeg nok at det ville blitt den lille på meg, hvis jeg skulle kjøpt. Den er såpass tykk at det uansett er en ganske stor klokke, men jeg vil ikke si at man trår feil uansett.
Tøff klokke!
Helt enig, fikk ikke helt proposjonene til å stemme på den lille jeg heller, vet ikke om det var tykkelsen eller hva som gjorde det. Men jeg leste en review på et utenlandsk forum der han mente at den nye store føltes mer som den gamle i 42, og den nye 42 føltes mer som 38, og jeg er langt på vei enig, ihvertfall at den er mindre stekepanne enn den gamle i 45.
Noen som vet hvordan den klarte seg i testen i watchtime? Narvesen bruker tydeligvis seilskute på transporten over dammen, og har ennå ikke fått det nye nummeret!