Min lille PAMilie

For en fantastisk samling! Også Fiddy da gitt:) Få inn en 190 så er Pamilien komplett...:eek:;)

For en fantastisk samling! Også Fiddy da gitt:) Få inn en 190 så er Pamilien komplett...:eek:;)

Ja, jeg har 190 høyt oppe på ønskelista :) men jeg har ikke fått anledning til å prøve den ennå. Så langt er det Luminor 1950-modeller som har tiltalt meg mest. Men jeg utelukker ikke en Radiomir... I såfall blir det nok en 190 eller evt. 232. Vi får se ... :)

Redigert av en moderator:
Finfin samling det der, er spesielt svak for den fiddy'en.

Takk for det @iveland :) Jeg setter også fiddy'en høyest av disse.

Forøvrig er jeg også veldig svak for 233'en din. Jeg så at du hadde 320 tidligere. Vurderte du noen gang å fortsette med autoverk og gå for 270 istedenfor?

Redigert av en moderator:
Flott samling! 305 er en utrolig flott klokke. Minimalistiske detaljer i en enorm titankasse og en av de mer undervurderte modellene føler jeg. 127 sier seg jo selv er sikleobjekt nummer en :D Hva fikk deg til å gå for modellen med kraftreserve? Har alltid følt at dette var en funksjon som var i "veien" på skiva, men denne var elegant implimentert :)

-V

Flott samling! 305 er en utrolig flott klokke. Minimalistiske detaljer i en enorm titankasse og en av de mer undervurderte modellene føler jeg. 127 sier seg jo selv er sikleobjekt nummer en :D Hva fikk deg til å gå for modellen med kraftreserve? Har alltid følt at dette var en funksjon som var i "veien" på skiva, men denne var elegant implimentert :)

-V

321 var min første PAM. Da jeg endelig hadde bestemt meg for å kjøpe en Panerai, sto det egentlig bare mellom 312, 320 og 321. Fordi jeg synes at det er veldig praktisk å ha en power reserve funksjon, samtidig som jeg syns at indikatoren på 321 balanserer ut skiva veldig bra, så falt valget ganske naturlig på 321. Jeg kikket imidlertid også på 270..., men syntes at det ble for kostbart for en uke ekstra gangreserve...

Jeg ville nok ha gjort det samme valget i dag om det sto mellom de tre i 3-serien. I det siste har jeg imidlertid begynt å tenke på om jeg kanskje vil bli enda litt lykkeligere med en 270 eller 233 ... :confused: