Min garasje er fylt med...

I dag fikk jeg satt batteriet i MGF'n.
Den har ikke gått siden oktober. Det var første gang jeg skulle starte bilen etter "lengre opphold". Overraskelsen var stor da den startet med en gang! Det var ikke antydning til plunder. Det virket som "jeg bare hadde vært innom og betalt bensinen".

Nå begynner sesongen med MG. MC'n var hentet i går. Nå er det en hyggelig garage!

20200320_145605.jpg


Støvete... Men slik har det bare blitt etter vinteren.
Jeg rakk ikke å sette på vinterdekk, og jeg fikk ikke hentet hardtoppen. Så... det ble fylt på litt luft i dekkene..

Herlig bil!

8- )
 
8-track selvsagt.

Noen ekte biler hadde også platespiller.... riktignok moderne med 45 og "33 1/3"

Fritt valg for biler med klasse.

(Min får har en 8-Track liggende i kjelleren. Denne hadde vi i en 190SL. Den ble tatt ut da bilen ble solgt. Jeg hadde den i mange år på rommet mitt.)
8
 
  • Liker
Reaksjoner: GT350
Noen ekte biler hadde også platespiller.... riktignok moderne med 45 og "33 1/3"

Fritt valg for biler med klasse.

(Min får har en 8-Track liggende i kjelleren. Denne hadde vi i en 190SL. Den ble tatt ut da bilen ble solgt. Jeg hadde den i mange år på rommet mitt.)
8

Tipper vi snakker en Becker @Grendel ?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
@GT350 My friend in the
US think's it's a Oldsmobile on the 61 Pontiac, the ignition would of been in the steering column. Time will tell.
 
Redigert: