Min garasje er fylt med...

@Bjarnetv , problemet mitt er at eg kjører dei so sjelden at når eg først har fått tid så prioriterer eg å ta en tur . Men kanskje det blir bedre no når eg har kjøpt endå et hus med en dobbel garasje . Kanskje eg virkelig kan få plass til en av bilane i garasjen i vinter.

ja, min står i et garasjeanlegg, så har vanligvis ikke mulighet til å polere eller gjøre noe med bilen der - måtte gripe sjansen mens jeg besøkte familien på vestlandet, og hadde en garasje med strøm tilgjengelig.

Vaskedag
IMG_0532.jpeg

• Liker
Reaksjoner: GT350 og DJM
@Oddemann , det samme her egentlig. Faren min hadde en 520i i samme farge, men med sort interiør. Det var en demobil fra 2003 han kjøpte. Dessverre døde han året etter, og jeg solgte bilen for min mor etter litt. Derfor er det ekstra affeksjonsverdi ved å kjøpe en nesten lik bil :) Den opprinnelige 520-en vi hadde har gått altfor langt til at det var noe poeng i å kjøpe den tilbake. Men 65 000 km derimot, det bærer den helt utmerket. Legg til at den er rustfri og primært sommerkjørt. Piggdekkene stemplet 2003 var ikke slitt, selv om de jo såklart er kastet nå.