GrimReaper
Støttemedlem
295/25-20. Ikke allverdens med gummi, men luftfjæringen gjør allikevel bilen meget komfortabel å kjøre.
Syns det kan være litt kult jegIkke all verden nei, men skjønner deg godt. Jeg er allergisk mot ballongdekk.
Sykt stor Porsche! (sett i forhold til eiffeltårnet den står ved)
Kommer jo litt an på hva slags coating du har. Når det gjelder garanti og varighet på keramisk coating, så er det noen av de som rett og slett ikke lar seg fjerne med vanlige avfettinger og liknende. Dvs den må mekanisk slites vekk over tid.
Gyeon Wetcoat er et prima latskapsprodukt. Vask bilen godt, spyl den ren, deretter sprayer du på wetcoat på våt bil, og så spyler av igjen. Holder typisk 1-3 mnd og beader som bare det. Ulempen, synes jeg, er at den kan bli litt skjoldete på enkelte biler, litt avhengig av farge på bilen. Men jeg synes ikke det er en erstatning for voks likevel. Av vokser så er det så utrolig mye å velge i at man kan bli svimmel. Hybrid, parafinbasert, carnuba / naturvoks osv. Spørs veldig hvilke egenskaper du setter høyest.
AGs keramiske coating var også relativt enkel å legge i oppvarmet garasje.
Siden det er sommer og varmt må du være obs på at den kan tørke ganske kjapt. Jeg jobbet i garasje med varmeovner på og hadde kanskje 20-21 grader
@Bjarnetv imponert over tolmodigheten. Eg har ikkje gidda å polert noken av mine leikebiler sia tidlig 2000tallet. Venter på motivasjon og tid.