Min garasje er fylt med...

GMT Pepsi forlot mitt eierskap for endel måneder siden en langsikrig plan for å frigjøre litt kapital for ikke horologiske drømmer. En mulighet bød seg nå for å oppfylle 40 års krisen (elle mid life comeback som jeg kaller det), guttedrømmen og endelig sørge for leketøy i garasjen bortsett fra tråsykler, romaskiner og vektstenger.
La meg presentere «Lille grå» som barna har døpt henne. En deilig 911 Carrera 3.2 fra 1984! Livet smiler og vil fortsette å smile gjennom sommeren ☀Vis vedlegg 253299Vis vedlegg 253300Vis vedlegg 253301Vis vedlegg 253302
Gratulerer så mye!

Når to blir til tre må vi ha ny bil, landet til slutt på e-tron!
2B3AF7BB-03E1-4FD3-A7B7-2B974E38A6A6.jpeg

GMT Pepsi forlot mitt eierskap for endel måneder siden i en langsikrig plan for å frigjøre litt kapital for ikke-horologiske drømmer. En mulighet bød seg nå for å oppfylle 40 års krisen (elle mid life comeback som jeg kaller det), guttedrømmen og endelig sørge for leketøy i garasjen bortsett fra tråsykler, romaskiner og vektstenger.
La meg presentere «Lille grå» som barna har døpt henne. En deilig 911 Carrera 3.2 fra 1984! Livet smiler og vil fortsette å smile gjennom sommeren ☀Vis vedlegg 253299Vis vedlegg 253300Vis vedlegg 253301Vis vedlegg 253302
Gratulerer med meget flott bil!

• Liker
Reaksjoner: KAB
GMT Pepsi forlot mitt eierskap for endel måneder siden i en langsiktig plan for å frigjøre litt kapital for ikke-horologiske drømmer. En mulighet bød seg nå for å oppfylle 40 års krisen (elle mid life comeback som jeg kaller det), guttedrømmen og endelig sørge for leketøy i garasjen bortsett fra tråsykler, romaskiner og vektstenger.
Gratulerer med herlig Porsche :)

• Liker
Reaksjoner: KAB
Siste år med skikelig lyd, for EU knerta lydbildet på disse
Lydbildet er jo halve poenget med bilen. Man skal ikke ha det for mye moro før noen lager regler mot det.

Edit: Da regner jeg med det er en 2019 modell?
Fun Fact ( eller tvert i mot ): i 2024 blir db-strupingen ytterligere strammet inn så da er det vel ikke mye glede igjen annet enn på eldre biler.

Lydbildet er jo halve poenget med bilen. Man skal ikke ha det for mye moro før noen lager regler mot det.

Edit: Da regner jeg med det er en 2019 modell?
Fun Fact ( eller tvert i mot ): i 2024 blir db-strupingen ytterligere strammet inn så da er det vel ikke mye glede igjen annet enn på eldre biler.
Märklin tog er vel og bra det og sparker sikkert fælt, men det er noe med svidd gummi, bensinlukt og "vart du skremt no?" som tiltaler meg i alle fall

• Elsker
Reaksjoner: Grendel og GrimReaper