Min garasje er fylt med...

Dette blir gøy!
Kona får denne Toyota yaris GR turbo 4x4 med 261hk i den tro at det er en helt vanlig yaris hun skal ratte:mrgreen:
Hun har hatt en tøff periode det siste året med sykdom, og ønsker og glede henne litt med denne 'dølle' yarisen.

Vis vedlegg 269730Vis vedlegg 269731

Jeg håper på en liten oppdatering på reaksjoner når hun får prøvd den!

Dette er en god bil!

8

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Dette blir gøy!
Kona får denne Toyota yaris GR turbo 4x4 med 261hk i den tro at det er en helt vanlig yaris hun skal ratte:mrgreen:
Hun har hatt en tøff periode det siste året med sykdom, og ønsker og glede henne litt med denne 'dølle' yarisen.

Vis vedlegg 269730Vis vedlegg 269731
Gratulerer!
Blir nesten ikke mer moro enn det der..
Var på isbanekjøring i fjor, og det var en slik der som kjørte fra det meste, og det på piggfritt... :p
Anbefaler sterkt at kona (og du) tester den på isen! :mrgreen:

• Liker
Det er en artig artikkel her om 'ny-bilen', @Phenix :

Jeg prøvde å finne den som var i "analog-utgaven" av Bil i høst. Men den kom nok ikke på nett-varianten. Da var "Yaris'n din" testet mot en cross-cart på bane. Kort fortalt så var konklusjonen at dette var noe av det morsomste som var å få tak i.

Kan nok ikke si annet enn at dette kommer til å dra smilet deres over 'ørebredde'!

Grattis så mye! Herlig at noen kjøper slike flotte og gledesspredende biler!

8

• Liker
Helt konge, @Phenix!
Var på Rudskogen i vår hvor det var to Yaris GR samtidig, sammen med en rekke andre raske biler. Nå har sjåførene definitivt noe å si her, men det var hysterisk morsomt å se en liten Toyota knuse en Porsche. Det er en seriøst kjapp og kul bil.

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Grendel og Phenix
Rått ! @Phenix . prøvekjørte selv en Yaris GR tidligere i år og vurdere faktisk å selge 911'n å kjøpe toyota istedet i et svakt sekund.
potent liten rallybil på skilt, den er jo usedvanlig lettkjørt i sving.

• Liker
2CFB02C2-02E0-4BD1-B815-578FA1FAF136.jpeg

Vedlegg

• 8E657B18-594E-47FC-A86B-55BEE31C4E0D.jpeg
    8E657B18-594E-47FC-A86B-55BEE31C4E0D.jpeg
    190,7 KB · Visninger: 0
kan det stemme at du kjøpte denne i Trøndelag..?

Absolutt :) Som du ser så leker jeg litt med utseendet på den nå som den står lagret for vinteren.
Plastidip er gøy, men det sitter dårlig på blankt ubehandlet stål! Blir en oppgradering av litt andre småtterier som ny mer tidsriktig stereo og andre ting ila vinteren.

I forhold til mye av det som publiseres her, så er ikke dette noen stor autofil begivenhet. Men når stadig flere av årets døgn tilbringes langt til fjells så er det veldig greit med en bil med fremragende fremkommelighet og som man ikke trenger å være så veldig redd for. Dessuten får man disse svært rimelig på bruktmarkedet selv om de nesten er nye.
88837574-0501-4261-9444-AECB2D43CD86.jpeg