Mathfjeld gjør ting han ikke har gjort før del 2

aiaiai... Knekte gjengetapper er ingen spøk:( Gleder meg til å se det ferdige resultatet, regner med en
salgspris som kan sammenlignes med en Richard Mille:D

Dette er og blir en utrolig bra tråd :D

Merker dog at respekten for merket som Alpha og Invicta øker, når jeg ser finishen som sonenes egen finmekaniker står for :D :spøk:

Igjen, Mathfjeld, dette er utrolig kult:) Nå ser man jo virkelig at du nesten er i mål,og jeg gleder meg til resten av ferden mot endelig resultat:D

Framleis veldig kult, og morsomt å se dokumentasjonen av tabber og feilskjær som blir rettet opp. Stå på, gleder meg virkelig til å se denne live:):):)

Jeg gleder meg til å prøve den, vi må ha en gtg når den er ferdig! Tenk å kunne gjøre service på sitt eget ur.. fantastisk!

Utrolig kult, gleder meg virkelig til å se resultatet. Har du noen planer for overflatebehandling? Anodisere den el.?

Kjempekult mathfjeld.

Netopp lest meg gjennom hele greia. Gleder meg til å se ferdig resultat.

Kjempekult mathfjeld.

Netopp lest meg gjennom hele greia. Gleder meg til å se ferdig resultat.

Takk, gleder meg selv! Har fremdeles skruene til bezelen på vei i posten, de bør komme ila uken. Jeg har også satt meg som mål å bli helt ferdig ila uken. Gleder meg!

Er det noen som har et skyvelære og 22 mm baretter som kan måle diametern på den delen som går inn i kassa? Må være baretter som er lagd for kasser med gjennomgående hull.

Dette er svært imponerende, gleder meg til sluttresultatet og håper jeg kan få muligheten til å se den in real life.
Tom