Mathfjeld gjør ting han ikke har gjort før del 2

Ikke bare er den selvlagd, men designen ble også knallbra. Håper å få se den en dag. Gratulerer!
 
Takk igjen folkens, veldig gøy.

Både jeg og klokken kommer på NURK på mandag :)
 
Dette er imponerende Mathfjeld, skjønner jeg må prioritere NURK på mandag for å kunne se litt nærmere på prototypen din. Imponerende.
Tom
 
Opplevelsen efter å ha sett den forringer den ikke. Noen spreke materialvalg holder vekta nede, plexiløsningen var supersprek og Nato er nok riktig ting - vurdert mesh?!
 
Virkelig morsomt og imponerende. Denne tråden burde skifte navn til "Mathfjeld gjør ting han er flink til." :) Gleder meg til neste prosjekt.
 
Mathfjeld, har du vurdert å få designet en skive og bezel til den?

Jeg kan være behjelpelig, om det er interessant.
 
Hei Mathfjeld.

Nå har jeg fått lest igjennom hele tråden, og må først gratulere. Det er bare og ta av seg hatten for dyktige folk. Er selv veldig glad i sånne prosjekter hvor man produserer det meste selv. Håper det blir flere sånne prosjekter her inne :D


Gratulerer så mye igjen.
 
Denne tråden burde være obligatorisk lesning for alle TS medlemmene. Utrolig tøft gjort, kult design og et helt unikt resultat! Tar av meg hatten!
 
Tusentakk! Var et veldig artig prosjekt som det er gøy å se tilbake på. Drømmer om å lage flere i fremtiden :) Hyggelig at tråden falt i smak!