Mathfjeld gjør ting han ikke har gjort før del 2

Utrolig bra dette Mathfjeld, må si jeg er imponert over hva du har fått til med denne. Kjekt å høre at dette bare er den første, og at du planlegger å eksperimentere videre. Håper du fortsetter å dokumentere det på samme måte som du har gjort i denne tråden når tiden er inne. Dette har vært priceless å følge.

TO tomler opp (mutasjonen som gir 3 tomler har ikke nådd Stavanger enda). ;)
 
Dette er bare SÅ rått, Mathfjeld. Jeg var ikke tvil om at du kom til å klare dette da du startet, men at resultatet skulle bli så bra ville jeg aldri trodd.

Bare en liten detalj som mangler nå. Navn/logo. Jeg tror at gravert, fylt med sort/grå emaljelakk, hadde blitt kjempetøft. (Håper ikke du tar dette negativt opp)
 
Fantastisk kult, Mathfjeld! Håper våre veier krysses plutselig, så jeg får sett den live! Godt jobbet, håper det blir flere prosjekter:)
 
Massive mengder kudos Mathfjeld for et unik prosjekt i TS-sammenheng!:cool::cool::D

Jeg er veldig, veldig imponert over dine konstruksjons-, beregnings- og maskineringsferdigheter!





Men litt malurt i begeret må du finne deg i; uret ditt har jo ikke crownguards, og du vet jo at det er et must på ethvert ur....:(




:p:rolleyes:;)
 
Dette er bare SÅ rått, Mathfjeld. Jeg var ikke tvil om at du kom til å klare dette da du startet, men at resultatet skulle bli så bra ville jeg aldri trodd.

Bare en liten detalj som mangler nå. Navn/logo. Jeg tror at gravert, fylt med sort/grå emaljelakk, hadde blitt kjempetøft. (Håper ikke du tar dette negativt opp)

Takk! Aldri, er veldig åpne for innspill. Jeg har fremdeles den første skiven liggende, så jeg kan jo prøve ut litt forskjellige varianter, både med lakk og med lume. Jeg skulle gjerne hatt navn/logo gravert, men hadde ikke utstyr til å gjøre dette på en fin måte, da synes jeg det ble bedre med helt clean skive.
 
Tar av meg hatten Mathfjeld, resultatet ble jo kjempe bra. Godt å høre at du vil prøve deg på nye prosjekter, håper du vil holde oss oppdatert :D