Lommebok - merker og modeller

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som ligner på denne:

suede-cardholder-green-1-512x340.jpg


Den som jeg har linket til er utsolgt, og veldig usikkert om den vil komme for salg igjen.

Må ha plass til 2 kort, og en seddel-lomme i midten.
 
Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som ligner på denne:

suede-cardholder-green-1-512x340.jpg


Den som jeg har linket til er utsolgt, og veldig usikkert om den vil komme for salg igjen.

Må ha plass til 2 kort, og en seddel-lomme i midten.


Min Mulberry er lik men i brun. Den finner du i Akersgata, men aner ikke om de har grønn.
 
Første imo @Marius M. blir nok penere og penere med patina

Exentri er ikke mindre enn genial. Ikke noe fancy fanteri.
Ville gått for den første, @Marius M. Jeg endte opp med en sort, da de ikke hadde andre farger inne. Skal gi den til Secondman og kjøpe meg en slik lysebrun en.

Har allerede kjøpt en lysebrun en, men kjekt å få bekreftet at det var riktig valg! :D Er storfornøyd hittil, og anbefaler denne på det varmeste :)
 
Redigert av en moderator:
Jeg er sunnmøring, så jeg satser heller på billig lommebok og flere penger inni.....håhåhåhå
 
Kan informere om at Volt på Sundt i Bergen fører modellene fra Exintri. Godt tegn at man leiter etter lommeboken, mens man faktisk har den i lommen:D
 
Lurer litt på å kjøpe en slik, men før jeg gjør det så vil høre om noen vet av lignende en lommebok jeg bør vurdere også?
Myntholder, plass til minimum 5 kort og sedler. Denne fra Tusting har jeg sett på: Classic leather hip wallet with coin pocket in dark tan from TUSTING

Her er dagens lommebok som er brukt i 5år siden jeg kjøpte den i syden som tenåring, fake og holder på å falle fra hverandre. På tide med noe nytt:
8989566392_c674afb524_z.jpg

8989566172_ed2194ef26_z.jpg

8989565986_0286767e4c_z.jpg


Til mitt forsvar, jeg har aldri kjøpt noe annet fake. Hverken briller, klokker eller klær :)
 
Redigert:
Alltid velkommet med un unbox vel?!
RRK7Wc6.jpg


Den ble kjøpt efter anbefalling her over.
Førsteinntrykk godt, men denne og tilsvarende kommer ikke helt opp på Exentri'n sin brukervennlighet, så denne blir nok sommer-/backup-/dressbukselommebok.

Si hva man vil om Exentri'n status på stigen, men som "mid-end" er den bang for the buck og tynneste sak jeg vært borti med plass for ~10kort og sedler med god livslengd

Baksiden
7VQRyXM.jpg
 
Kjøpte en lommebok fra Gucci for noen år siden. Vedlig enkel i brunt skinn uten for mye duppeditter og merker og greier. Er to lags uten myntlomme så blir ikke så tykk i lommen, noe jeg synes er viktig. Har som sagt hatt den i noen år og stor trives fortsatt. Har tidligere byttet mye lommebøker, blant annet vært innom LV og Excentri, men stor trives nå med denne.

Gucci - bi-fold wallet 145754A0V1R2019
 
Vurderer selv en Exentri. Syns den i mosaic dark brown var veldig lekker. Noen som har akkurat denne?

Edit: Da ble det en caiman i brunt istedet. Lekker den!
 
Redigert:
Jeg har bare alle pengene mine i en Rema pose, så bruker jeg resten på Røulexex, penarais, and ååådemars...
 
41hsD0BRIxL._SX342_.jpg
[/IMG]

Har denne billige saken (til høyre) jeg plukket opp i køben en gang som jeg er greit fornøyd med, men må si det frister veldig å bestille en slik en som i videoen under! :)

[video=youtube;2mHnZE-8d9o]http://www.youtube.com/watch?v=2mHnZE-8d9o[/video]
 
Ble mulberry i julegave, og må si meg storfornøyd. Merker at lærkvaliteten er en annen enn fra ymse kinaproduserte designermerker.
 
Her går det i Exentri. Den har vært i daglig bruk de siste tre og et halvt årene og viser ingen tegn til å skulle gi seg med det første :) Den rommer mange kort og litt sedler. Perfekt til mitt bruk :)