Lampetråden

EF598E2C-CDDC-486D-AD70-4B1BD3959984.jpeg
 
Her er mitt/vårt lampevalg i stue, kjøkken og trappeoppgang. Har bodd i huset i noen mnd nå, så det gjenstår fortsatt litt lyssetting.

Beklager rotet og dårlige bilder ;)


Vis vedlegg 61797 Vis vedlegg 61793 Vis vedlegg 61794 Vis vedlegg 61795 Vis vedlegg 61796
Hei! Er det en PH5 du har over kjøkkenbordet?
Hvor stort er bordet?

Spør fordi eg har et 140 bord på kjøkkenet. Frykter en PH5 blir for stor, og en PH5 mini for liten. Digger designet dog.

Ellers noen med tips til over spisebord kjøkkenlampe? Kvitt kjøkken, "rein stil". Lyst gulv. Lys benkeplate og bordplate bord...

Oddemann
 
Hei! Er det en PH5 du har over kjøkkenbordet?
Hvor stort er bordet?

Spør fordi eg har et 140 bord på kjøkkenet. Frykter en PH5 blir for stor, og en PH5 mini for liten. Digger designet dog.

Ellers noen med tips til over spisebord kjøkkenlampe? Kvitt kjøkken, "rein stil". Lyst gulv. Lys benkeplate og bordplate bord...

Oddemann

Du trenger ikke å bekymre deg for størrelsen. Lampen fremstår ikke så stor.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Stemmer :) prøver en led lyskilde men jeg liker nokk en gammel 100w pære bedre, ble faktisk litt vell mye lys med denne

Bare å preppe halogen. Har selv preppa så det holder til min lampesanling pluss down lights og spotter.
 
Mye fint innen lamper, som denne tråden viser - men også mye pretensiøst. Mye designfokus og pris. Hvorfor ikke lage / leke mer med design av lamper selv fremfor å betale overpris for et design alle har. Er det et område man har mulighet for å leke med egne tanker, materialer og sammenstilling så må det jo være innen belysning. :)

Jeg er litt sjokkert hvor konforme man er innen et produktområde som de siste årene kun har fått fantasien som sin verste fiende.