Holder med ene tenker jeg, kjøpte kokkekniven først selv. Nå bruker jeg grønnsakskniven mest. Er kjekt å ha bred tupp når man skal ha ting i gryte/panne.Takk for tips. Er få tunge jobber hos oss, så de bør antagelig holde til det meste.
Holder med ene tenker jeg, kjøpte kokkekniven først selv. Nå bruker jeg grønnsakskniven mest. Er kjekt å ha bred tupp når man skal ha ting i gryte/panne.Takk for tips. Er få tunge jobber hos oss, så de bør antagelig holde til det meste.
Kom over disse hos Glas Thomsen i Bergen! Noen som har erfaring med de ? Ser skarpekniver også selger de så det er vel et godt tegn.
Vis vedlegg 298503
Masahiro er bra saker, ja!Kom over disse hos Glas Thomsen i Bergen! Noen som har erfaring med de ? Ser skarpekniver også selger de så det er vel et godt tegn.
Vis vedlegg 298503
Har byttet til kun MAC og Global kniver. Det blir litt som Lexus? Ikkje noko highend, men funke bra.
Sliping = Drar gjennom ein sånn sak eingang iblant, funke bra.
Har byttet til kun MAC og Global kniver. Det blir litt som Lexus? Ikkje noko highend, men funke bra.
Sliping = Drar gjennom ein sånn sak eingang iblant, funke bra.
Hvor ofte sliper dere dagligknivene deres? Gjør dere det selv, eller bruker dere proffe?
Sliper selv. Bruker en Worksharp Ken Onion Edition. Fornøyd så langt.