Official Timekeeper
Visit Casio

Knivtråden

andres

Støttemedlem
Medlem
24. mai 2013
Sted
Røyken #Andreole7
Ingen styrepinner gjennom smådelene? Trodde det ville hjelpe å holde det hele på riktig plass samt gi enda sterkere limfuge?
Alle delene er borret og filt så de passer bladet. Sitter nesten fast når man monterer den tørr. Med epoxy blir det helt solid. Er også lim mellom alle deler. Sånn sett blir knivbladet styrepinne.

Medlem
22. des. 2016
Sted
Vestlandet
IMG-20210408-WA0013.jpg

Ser ikke mange kjøkkenkniver i tråden her, så jeg håper dere tåler et par ;)

Fortsatt rookie på kniv-fronten, men de fascinerer meg! Kom over en kai shun classic santoku kniv på Tilbords for noen år tilbake. Tok en stund før økonomien (/motivasjonen) strakk til, men omsider tok jeg steget og kjøpte en. Riktignok ikke en santoku, men jeg er fortsatt strålende fornøyd ;) Filetkniven var nummer to i rekken og kom i hus for noen uker siden!

• Liker
Reaksjoner: hen og Zawatch

Zawatch

Støttemedlem
Medlem
7. mai 2014
Sted
Nær Oslo
Vis vedlegg 243814

Ser ikke mange kjøkkenkniver i tråden her, så jeg håper dere tåler et par ;)

Fortsatt rookie på kniv-fronten, men de fascinerer meg! Kom over en kai shun classic santoku kniv på Tilbords for noen år tilbake. Tok en stund før økonomien (/motivasjonen) strakk til, men omsider tok jeg steget og kjøpte en. Riktignok ikke en santoku, men jeg er fortsatt strålende fornøyd ;) Filetkniven var nummer to i rekken og kom i hus for noen uker siden!
Kanskje fordi det er en egen tråd for kjøkkenkniver: Kokkekniver ;)

Ser bra ut! :D