Klokkespotting

Leser endel på bloggen til proff. skikjører Jon Olsson. Han har en viss interesse av klokker og biler Og spotet en klokke på armen hans. Etter litt research viser det seg at det er en Hublot Big Bang Ayrton Senna. Ganske kul imo.

IMG_1054.JPG

DSC_1922.JPG

Breitling?

Edit: Et hurtig Google-søk avslører at han bærer Breitling, (som Travolta tidligere har gjort reklamer for) og at det i løpet av filmen veksler mellom en Colt og en Colt Chrono. James Gandolfinis karakter bruker en JLC Master Reserve de Marche.

Så en offiser på basen idag med det som så ut som en Rolex Daytona i hvit gull type denne

31_-1711216114.jpg

fikk desverre ikke tatt en nærmere titt

Mon tro hva denne viseguvenøren i Kongo har rundt armen. PP kansje?

http://www.dagbladet.no/2009/08/21/nyhe ... o/7756195/

For meg ser den litt for stor ut til PP å være. Jeg tenkte først Breitling Navitimer, men kan ikke se trykk-knappene til kronografen. Så nå er jeg blank :)

Tror ikke det er en Panerai.

Hornene ser ikke ut til å passe med noen Panerai-modell.

Ops..flaut, var helt overbevist om at det var en Panerai...ikke bra...eller dvs. egentlig bra at han ikke har en egentlig...

Jaja, bedre lykke neste gang. Takk for korreksjonen.

Synes jo uansett som en ganske stilren klokke.. og den har jo noen likhetstrekk med Panerai, det kan man ikke legge skjul på :)

Den var jo lett; På solbergs labb er det en chopard mille miglia XL 44mm, med gummirem. :mrgreen: .