Klokkespotting

Og da så jeg at det var to bilder... det øverste var ikke tilgjengelig ved første visning :)

Men ja, de var veldig lik. Har ikke sett den med hvit tavle. Med sort tror jeg den heter PAM 174.
 
Spottet på sesjonsoffiser Felde (tror jeg det var :p ) på sesjon hos vernepliktsverket: robust Citizen dykkekronograf på norsk nato :D
 
Er det en hvit SS Daytona han har, han som står ribbet tilbake på forsiden av dagens DN?
 
Min kone traff en kollega av seg idag, som jeg også selvfølgelig måtte si hei til. HUN hadde på seg en helgull Daytona!! :eek: Jeg kommentert det for min kone, at den måtte da være fake.. Men, nei gitt det var det ikke.. Det er noe med kvinner og store klokker :p
 
terry-richardson_vogue-homme-international_05.jpg
 
Nå var det store klokker på DAMER som var tema, ikke på skjeggetet menn... :) :)
 
joda enig i det, men du har begge deler på samme bildet (klokke & dame)- Så jeg vil si at det er nesten like bra

terry-richardson-vogue-homme-internationalphotos-2.jpg
 
ArthurF skrev:
hørte at anders savna trusa si... :oops: :oops: :oops:

:mrgreen:

Jeg så forresten en kar på bussen i dag med en fin Panerai m/ tachy bezel kikkende fram fra skjorteermene. Tok meg i å sitte og se på hånda hans, og det la han merke til. Vet ikke om det hadde blitt noe bedre av å gå fram og bedyre at jeg bare var interessert i klokken hans, så jeg lot være :D
 
Fulgte med madammen på shopping i dag, gikk forbi en KappAhl-plakat.

24102009216.jpg


Var det ikke noe kjent med den klokka? Joda, Explorer på regimental Nato. Modellens egen tro? Stylister med sans? Man undres. Kult uansett, og litt uventet.

24102009217.jpg
 
En kollega av meg viste nettopp stolt frem en Eterna Kontiki 1973, en klokke han beskrev som "et teknologisk blindspor, men allikevel det beste uret jeg noensinne har hatt". Veldig spesiell og flott klokke.