Klokkespotting

Ja selvsagt, det er jo valg i år, men journalisten er instruert om at klokken skal være godt synlig på alle bilder - noe hun (i dette tilfellet) stort sett lykkes med.
Sist var det Monster på gummi, men det var i en annen forbindelse :D

Ja, for hadde det vært gummi på monsteret hadde det vel vært i en HELT annen forbindelse ;)

Iallfall med den journalisten tilstede :D

Spottet en stål Sub m/blå skive i kundemøte nå i ettermiddag.
Spurte om det var en Sub han hadde og da svarte han: "Neei, dette er bare en sånn..."

Tror ikke han visste hva han egentlig hadde, så jeg måtte be om å få kikke litt ekstra. Han hadde en til som var nesten maken hjemme, sa han... :D

Spottet en explorer 2 med hvit skive og en dame speedmaster også med hvit skive på lambertseter senter i dag.

Føste Panerai spot:
-- Mann med panerai submersible (eller no i den duren), hadde en hvit silikonstrap med bokstavene OFFICINE, var dette jeg la merke til. Fikk ikke glodd nok på selve klokka. Hyggelig fyr som jeg spurte om veien i går i Nicosia.

Og en litt mer merkelig:
-- Rolex Sub på en fyr rundt 20-25 år på en buss fra Oslo og sørover i morges. Var muligens fake, men hva vet vel jeg.

Helgens spotting:

Panerai på ny nabo. Rolex LV-sub på TV2-programleder Øyvind Fjeldheim i Dagbladet Magasinet. Omega PO på kollega på sommerfest, og nydelig patinert Rolex (5513?) på eldre mann som parkerte ved siden av meg på butikken.

Pluss en meget eksporert svart submariner i komiserien til Louis C.K.

Oransje Omega PO på en kar inne på Vika polet for en time siden.
Finansjapp utenfor med lilla slips utenfor. Han bar en Submariner i stål med svart skive.

Spottet på nett, ny Planet Ocean? :)

262773_10150340280370968_650060967_9775804_1415415_n.jpg

Nesten helt sikker på at jeg spottet en Rolex Daytona igår på majorstuen, gikk litt fort og det er en smule skummelt å stirre for lenge.