Klokkespotting

Tom Hanks hos Graham Norton i kveld. På håndleddet til mannen som har spilt inn milliarder av dollar: Speedmaster med plexiglass.
 
Hublot Big Bang på en fyr på jobben som jeg tidligere har sett med Hublot Classic. Er du her inne???
 
Spottet en 34mm Oyster på XXL Sandvika igår,så ut som det kunne være en 5500. Den satt på armen til en svensk ansatt i våpenavdelingen.
 
Rolex 1680 og 5513 i filmen Killer Elite. Statham bruker en 1680 og DeNiro en 5513. Løp å se for de som liker vintage Rolex i film;) Filmen var heller ikke helt gal den heller, herlig 80-talls nostalgi i London :)

AW:)
 
Hva er det Erik Thorstvedt har på armen i det innslaget her da?

Helgull Datejust?

...akkurat da jeg trodde jeg ikke kunne få mer respekt for mannen, så viser han seg som en WIS!
 
Hva er det Erik Thorstvedt har på armen i det innslaget her da?

Helgull Datejust?

...akkurat da jeg trodde jeg ikke kunne få mer respekt for mannen, så viser han seg som en WIS!

Thorstvedt har brukt en TT Datejust med jub. lenke siden han spilte i England. Var vel den store guttedrømmen av en klokke som ble realisert dengang ;)

AW:)
 
Lurer på hva jeg så idag og om det kan være noen her. 30 bussen ca halv fire. Carbonrem. Rosegull kvadrataktig kasse med sort rund besel.