Klokkespotting

Yachtmaster i møte i dag (den originale, ikke klovnen..) Fin klokke, overraskende diskret.
 
Hopalong, forventer sequel etter kommende natt! Spent på hva som kan toppe dette :)

(Nå skal det sies at på swingers-klubb er vel nipple-dial nesten obligatorisk.)
 
Rai rai

Spottet en Rolex Datejust (eller muligens day-date) på en svett Bjarne Brøndbo i baris under Trønderfest i går kveld.
 
Trodde først at jeg spottet en rødgull Daytona med lenke på en fotballsupporter i dag. Men, da jeg så resten av fyren, så konkluderte jeg med at den måtte være fake...
 
Sitter og ser på Top Gear på nrk.no, og Bob Geldof er dagens star in a... På armen har han en meget lekker sak i gull som jeg bare kan anta er en Maurice Lacroix Masterpiece Retrograde. Ligner veldig, og det ser ut til at mannen er såkalt ambassadør (a.k.a. sponset) av ML.

Så til den store nedturen, han har "komplettert" klokken ved å ha en armlenke drapert rundt den. Ripe-bonanza der altså, og et strålende eksempel på hva man kan tillate seg når man har "fuck you money" (ref en annen tråd), evt ikke betaler for klokkene sine selv :)
 
Omega SMP Chrono på NATO på en jente i forelesning. Tror jeg har observert Rolex Sub på samme person tidligere.

Spesielt..
 
LB_Anders_Langtind_221878c.jpg
 
Omega SMP Chrono på NATO på en jente i forelesning. Tror jeg har observert Rolex Sub på samme person tidligere.

Spesielt..

Spesielt hot ja! Dramegnåbaklengsinnifuglekassa

Anyways: Navitimer, Maurice Lacroix Pontos chrono (om jeg ikke tar helt feil) og Avenger Seawolf på jobben i dag
 
Herremann av folkeslag man gjerne forbinder med svindel og fake iført grå joggedress og day-date i gult gull.
Classy. :rolleyes: