Klokkespotting

Minst en fjerdedel av landets samlede antall Submarinere i Kragerø sentrum i går, samt en anselig mengde Datejuster. Og en Hublot.

Spottet en Rolex Yachtmaster på Åpent bakeri i Parkveien i dag.

Ble selv spottet på Åpent bakeri i Colbjørnsensgt på lørdag. Det sto en kar ved siden av meg å kikket leeenge på Paneraien min. Plutselig ser jeg han vrir seg diskrè, det viser seg at han også hadde en Pam. Var for trøtt til å ta noe dialog..:)

Blå Omega seamaster chronograph (med nye visere) på Hotel Opera i Oslo. Senere på kvelden hadde den samme herremannen på seg en Rolex Daytona.

Observerte som tilskuer på terrengsykkelrittet Nordsjørittet at en av syklistene hadde på seg en Rolex Submariner 16613, respect! :)

Helgull Datejust med diamanter på en 20 år gammel pakistansk gutt i Akersgata her om dagen. Så ikke helt ekte ut. . .

Jeg imponeres stadig av enkelte som så meget presist beskriver alle sine "spottinger" ! Det er tydeligvis flere meget observante TS'er der ute med en fag- og detaljekunnskap som jeg misunner dem...... ;)

Jeg imponeres stadig av enkelte som så meget presist beskriver alle sine "spottinger" ! Det er tydeligvis flere meget observante TS'er der ute med en fag- og detaljekunnskap som jeg misunner dem...... ;)

poidh.gif

Fram med mobilkameraene!

Spotting på sykehuset de siste dager: Oris Aviation, certina diver av noe slag, sliten tag heuer s/le, rolex datejust ladies TT, og en gresselig Nixon som jeg forakter synet av.

Høydepunkt idag i kaffekøa da en brysk overlege rocket en Sinn U2 på gummirem ;)

Nydelig Panerai Luminor med sandwich skive og power reserve (kan ikke disse modellnummerene) i møte i dag... Ble et bra møte...

Båt tur i Oslofjorden med jobben til kona i går kveld. Observerte Rolex sub med gull/stål lenke og Glasshytte.
Det ble ikke noe klokkeprat så jeg holdt munn.
Merker at jeg blir mere og mere bitt av denne klokke basillen