Klokkespotting

Var på spinning på Elixia Ringnes Park tidligere i ettermiddag. På sykkelen ved siden av meg var det en typisk Birken-sølvrev med en 16610LV. Litt uvanlig i spinningsalen, men jeg liker det! Var det noen av dere gærninger?

Spinning???!!! Hehe... Greit at sidemannen har en lekker klokke hvis man ikke har no eyecandy til instruktør ;)

Vegard

En godt voksen kar i kantina satt i går med en gull-stål Submariner med champagne serti-dial. Bling, bling :)

På jobben idag så jeg først en kar med en Gull/stål Submariner med svart skive og etterpå var det en kar innom med en Omega seamaster aquaterra i stål med grå skive og svart croc rem.

Jeg så en reklame for SAS på tv2 i kveld hvor jeg fikk et glimt av klokken til en pilot. Klokken vistes bare raskt fra siden, men det så ut til å være en Rolex med dreibar bezel, hvilken vet jeg ikke. Kan det være at de har gjort hjemmeleksene sine og tatt med en Gmt Master, som i sin tid var den første pilotklokken med gmt-funksjon?:p

Den nye frisøren min hadde faktisk en Panerai Luminor GMT.
At en frisør har råd til en slik klokke vitner bare om de gode mulighetene for svart arbeid i denne og de fleste andre håndverkerbransjer (kun kontant betaling)

Den nye frisøren min hadde faktisk en Panerai Luminor GMT.
At en frisør har råd til en slik klokke vitner bare om de gode mulighetene for svart arbeid i denne og de fleste andre håndverkerbransjer (kun kontant betaling)

Evt at han er en WIS. Eller eier frisørsalongen. Eller bare valgte å kjøpe fet klokke framfor et annet leketøy. Eller at han har en rik kone. Eller en rik mannlig partner. Eller at han ikke er frisør, men stylist. Jeg ville si at det er ganske mange muligheter klokka kan vitne om ;) Hadde dere en hyggelig klokkeprat, da?

Evt at han er en WIS. Eller eier frisørsalongen. Eller bare valgte å kjøpe fet klokke framfor et annet leketøy. Eller at han har en rik kone. Eller en rik mannlig partner. Eller at han ikke er frisør, men stylist. Jeg ville si at det er ganske mange muligheter klokka kan vitne om ;) Hadde dere en hyggelig klokkeprat, da?
Ja, vi hadde en meget hyggelig prat. Han var en temmelig oppdatert Paneristi. Han hadde kjøpt uret sitt i Italia for et par år siden og ble i likhet med meg litt skuffet da Panerai mistet noe av sin eksklusivitet i Norge da Bjerke begynte å selge dem her.

Var på prosjekt leder kurs i dag med Jan Erik Korssjøen (tidligere konsernsjef for Kongsberg Gruppen) han hadde en gull/stål rolex datejust.

En god kollega stakk innom i dag for å vise meg sin nye Omega Planet Ocean XL. Han var meget fornøyd! Og det var jeg og, siden jeg hadde hjulpet ham litt med å se at en mann som han ikke kunne være fornøyd med en Nixon ;)

Svart bezel og orange tall, flott klokke!

Ja, vi hadde en meget hyggelig prat. Han var en temmelig oppdatert Paneristi. Han hadde kjøpt uret sitt i Italia for et par år siden og ble i likhet med meg litt skuffet da Panerai mistet noe av sin eksklusivitet i Norge da Bjerke begynte å selge dem her.

Værste jeg har hørt ;) Hvordan kan Panerai bli mindre eksklusivt (er det egentilig et så eksklusivt merke da... ? ETA....) når det selges av en urmaker av de få som selger verdens mest eksklusive klokke merke PATEK PHILIPPE....

Regards :)
AW

Hadde vise adm.dir i Hallvard Lerøy as, Knut Hallvard Lerøy som gjesteforeleser i dag, kunne se ut som om han hadde på seg en ss sub

Ruslet forbi et eiendomsmeglerkontor i Vika idag, der meglerne sitter på utstilling som om i Red Light District i Amster. Jommen hadde ikke han nærmest vinduet en svart SS Daytona på armen, lent inn mot vinduet. Jeg antok at å stikke nesen inntil glasset og hilse på uten å kjøpe noe var like lite populært som i tulipanenes by, så jeg stoppet ikke ...