Spinning er god og intensiv fort-overstått-trening, skal ikke kimse av detSpinning???!!! Hehe... Greit at sidemannen har en lekker klokke hvis man ikke har no eyecandy til instruktør
Vegard
Den nye frisøren min hadde faktisk en Panerai Luminor GMT.
At en frisør har råd til en slik klokke vitner bare om de gode mulighetene for svart arbeid i denne og de fleste andre håndverkerbransjer (kun kontant betaling)
Ja, vi hadde en meget hyggelig prat. Han var en temmelig oppdatert Paneristi. Han hadde kjøpt uret sitt i Italia for et par år siden og ble i likhet med meg litt skuffet da Panerai mistet noe av sin eksklusivitet i Norge da Bjerke begynte å selge dem her.Evt at han er en WIS. Eller eier frisørsalongen. Eller bare valgte å kjøpe fet klokke framfor et annet leketøy. Eller at han har en rik kone. Eller en rik mannlig partner. Eller at han ikke er frisør, men stylist. Jeg ville si at det er ganske mange muligheter klokka kan vitne omHadde dere en hyggelig klokkeprat, da?
Ja, vi hadde en meget hyggelig prat. Han var en temmelig oppdatert Paneristi. Han hadde kjøpt uret sitt i Italia for et par år siden og ble i likhet med meg litt skuffet da Panerai mistet noe av sin eksklusivitet i Norge da Bjerke begynte å selge dem her.