Klokkespotting

Spottet en skikkelig slappedask på trikken i dag tidlig.
Rolex Sub opp ned (til glede for meg som satt rett over), 2 ledd for mye på lenken samt kronen skudd opp :p
 
Spottet en skikkelig slappedask på trikken i dag tidlig.
Rolex Sub opp ned (til glede for meg som satt rett over), 2 ledd for mye på lenken samt kronen skudd opp :p

Jeg tar det som en selvfølge at du gikk over til ham og ga ham juling? :p
 
hehe, synes jeg ser overskriften: Mann overfalt på trikken. Den skyldige sier han gjorde det fordi han ikke likte måten mannen bærte sitt ur.

Litt diverse spott:
Erik Thorstvedts Rolex Datejust blir fremhevet på TV2s nye reklame for Premier League da han skjekker tiden foran London Eye.

Rolex Sub på en frisør i dagens Finansavisen.
Jan Thomas med rolex sub på en tv reklame.
Ikke rart når det koster 500+ for en klipp om dagen.
 
Spottet wristshot av Kristian Valens Breitling SA på facebook! Kanskje han trenger en invitasjon til TS?
 
hehe, synes jeg ser overskriften: Mann overfalt på trikken. Den skyldige sier han gjorde det fordi han ikke likte måten mannen bærte sitt ur.

Litt diverse spott:
Erik Thorstvedts Rolex Datejust blir fremhevet på TV2s nye reklame for Premier League da han skjekker tiden foran London Eye.

Rolex Sub på en frisør i dagens Finansavisen.
Jan Thomas med rolex sub på en tv reklame.
Ikke rart når det koster 500+ for en klipp om dagen.

BAR sitt ur.. Måtte bare si fra. :)
 
Stemmer det, så absolutt. Finnes det noen form for klinikk el. lign. som kan kurere slikt? :D
 
auda, da skal jeg ikke bevege meg inn dit..!

Back to topic;

Spottet en Seamaster Planet Ocean i dag :)
 
Glemte å rapportere om Spartacus selv.. la merke til det for noen ritt siden.

Her er han fra seiersseremonien etter Paris - Roubaix iført en Portugiser, tror jeg?

Åpenbart sponset av IWC :)

Klikk for større bilde.
545-can-podium-montage.jpg
 
I kveldens episode av Top Gear sitter Rubens Barrichello, med det som ser ut som en AP ROO BumbleBee, på armen.
 
372x540.jpg


Sylvie van der Vaart heier frem sin ektemann til VM-sølv i går. Jaggu har hun ikke fått en gull Daytona i julegave også :p