Jeg fikk for meg at det stod Tag Heuer på skiven.
Kan det ha vært en Grand Carrera calibre 17rs med hvit skive?
http://www.tagheuer.com/the-collection/grand-carrera/gc-calibre-17rs/index.lbl?w=CAV511B.BA0902
Det var foresten en veldig god påskekrim, men kanskje ikke av den klassiske sorten, men jeg likte den veldig godt.
Så litt på Norske Talenter i kveld og syntes det så ut som Alex Rosen hadde på seg Eterna Kontiki Four-Hands med kremfarget skive, lik den HerrUr her på forumet har.
Med tanke på Rosens tilknytning til Kontiki-museet gjennom Berserk-ekspedisjonene, så høres ikke det helt usannsynlig ut.
Så litt på Norske Talenter i kveld og syntes det så ut som Alex Rosen hadde på seg Eterna Kontiki Four-Hands med kremfarget skive, lik den HerrUr her på forumet har. Litt vanskelig å se, for jeg fikk bare et lite glimt. Ikke en klokke en ser ofte i det friThomas Gjertsen hadde på seg en Rolex Datejust.
![]()
Hvilken tilknytning hadde Berserk -ekspedisjonene til Kontiki-museet? Var de med å finansiere prosjektet? Må innrømme at jeg ikke fikk med meg programmene på tv og vet derfor lite om ekspedisjonene![]()
Så nettop Kill Bill vol.2 På nrk3, sikkert gammelt nytt, men hovedperson Beatrix bruker en Rolex Daytona med hvit skive.