Klokkespotting

Sitter och ser på Argo med Ben Affleck. Han bär en submariner i hela filmen. Skall nämnas att filmen utspelar sig på 80 talet.... Se sista bilden . I övrigt bra film 

Synd de ikke hadde fått på ham en 1680 evt. en av transition modellene da, men det er det gjerne ikke så mange andre enn oss som tenker på.
 
Unavngivet_zps9a826cfd.png
 
TU20110117Helge+Lund+173016_25_53+1101171556.jpg


Ser ut som en Calatrava her. Ikke fullt så skuffende da...?;)

Se der ja, det var bedre! :p

Men som ble nevnt tidligere i tråden så synes jeg også det er kult at han kan rocke en såpass casual klokke (G-shocken altså..) til dress.Enda kulere om det er 'bevisst', om du skjønner hva jeg mener.
 
Jeg kjøpte en jakke av han...

Spottet en Helson bronse på ansatt inne på Steen og strøm Igår.
Her må du bare gjøre deg til kjenne;)
Tror desverre ikke han er her inne. Når jeg kommenterte at det var en kul Helson han hadde, så virket han ikke helt orientert. Min Panerai passerte ubemerket ;)
 
Pokkern. Hvordan går det an å være ung, ta stilling til 45mm/42mm, miyota/ETA og bytte rem, uten å være her inne?

(jeg vet du leser dette, din syke mann. Opprett profil;)
 
Ikke akkurat klokkespotting, men var jammen fristet til å kjøpe denne i Sydney. Det var bare litt mye penger å betale for å se litt dust ut.

3CBEEF65-200D-46C5-A7E4-A2B6C97C284A-3115-000001BBD542E7A9.jpg
 
Spottet (noe jeg er ganske sikker på var) en gull/sort Sub i kantinen på IT Fornebu.
Lyste opp rommet!
 
Spotta en hel haug med rolex´er og Breitlinger på Pawn Stars :cool: Hva de forskjellige heter vet jeg ikke, så kyndig er jeg ikke. Men spotta ihvertfall en Sub på han sønnen Big Hoss.
 
To Panerai spottinger idag. Hr Ferner var på jobb og bar en Pam 164 (tror jeg) vi kommenterte hverandres klokker, og var skjønt enige om at de var fine.
Sjefen på Skabo i Paleet har også en Pam, ukjent modell.
Fin dag der altså.
 
Spottet en helgull rolex(gmt eller sub) i varmestuen i Hemsedal! Fikk bare et kjapt blikk på klokken da eieren gikk forbi, men herregud så kul! Bra at sportsklokker som dette blir brukt, til sport:D