Klokkespotting

Paparazzifoto fra helikoptertur over Manhatten, Breitling og Datejust II i tillegg til men egen Rolex:
DSC_0200_zpscf18d754.jpg
 
Det så ut som Michael McIntyre hadde en Rolex sub på armen under lørdagens show. Prøvde å ta bilde, men kameraet på mobilen ville ikke zoome så langt :)
 
En kar med Breitling SuperOcean Heritage satt rett ovenfor meg på toget fra Gardermoen til Sandvika (der gikk jeg av).
 
Red sub på nabobordet og på bordet bak hadde hun Daytona i helgull og han JLC i gull, under gårsdagens lunsj;)

3960_Jaeger_LeCoultre_Master_Compressor_Extreme_W-Alarm_46_Valentino_Rossi_Pink_Gold_01.jpg
 
ALTFOR stor lenke på klokka til Carsten Skjelbred på "skal vi danse" nå. Klarer ikke se hva slags klokke det er, men han må ta seg en tur til urmakeren og få justert lenka si!

Det du sier der har irritert meg i laaaang tid. Det har blitt en sånn "humor" greie her i heimen å erte meg hver gang han kommer på skjermen med den idiotiske lenken.
På et tidspunkt(når jeg var særdeles rødvinsmarinert) sendte jeg han en mail hvor jeg vennligst ba han stramme lenken:eek:
Ser ikke ut til at han er mottakelig for råd på dette temaet...
 
@schmelck, noe som ikke gikk som planlagt her?

Først sukkertopper og så sukkerbiter.
Hmmm....
Er dette en bilderebus eller noe...?

Nei dette gikk ikke helt som planlagt! Skjønner ikke helt hva som har skjedd, for nå kommer det opp som sukkerbiter på siden deres også. Det var iallfall et bedre bilde av denne karen med sin svært så diskrete panerai...

image-1.jpg
 
Redigert av en moderator:
Panerai ukjent modell, på armen til ansatt på Ferner Jacobsen ikveld, ingen her? :)
Blå dress og brune sko. Så også en PO og Rolex datejust av ymse slag.
Arrangemanget var kundekveld for Amex SAS :)
 
3d2bf5029889ae9bb268f1f2c8684264.png


Spottet i min hånd hos Juwelier Wagner i Wien.

Ta turen innom der neste gang dere er der, utrolig mye flott å velge i.
 
Redigert:
Sort og blå Rolex GMT på mann med virkelig blå joggesko, på Gardermoen.
 
Redigert: