Klokkespotting

Motefotograf Sølve Sundsbø inntar WIS-positur i A-magasinet i dag. På armen: PP Aquanaut :)
 
Spottet en Perpetual Regulator R-05 på kollega (Sonen-kjøpt) og må si den var riktig så sprek den.
Mye mekanisk morro der. Tok noen sekunder å lese ut tiden for en regulator-novis som meg

regulator_R-05_II_.JPG
(fra annonsen her)
 
Spottet en Perpetual Regulator R-05 på kollega (Sonen-kjøpt) og må si den var riktig så sprek den.
Mye mekanisk morro der. Tok noen sekunder å lese ut tiden for en regulator-novis som meg

regulator_R-05_II_.JPG
(fra annonsen her)

Tror det er min gamle den der.:)
Flotte klokker for lite penger.:)
 
Tror det er min gamle den der.:)
Flotte klokker for lite penger.:)

Sannsynligvis både din og min gamle ;)

Anyway, spottet en Omega DeVille av nyere dato på bryggselv-butikken i dag.

Så også en Patek Nautilus på Nesoddbåten igjen på samme fyr som alltid.
 
Ja, det er flere ute in the wild enn vi sikkert vet om. Jeg vet i alle fall om noen salg av 116619 fra norske butikker, men like fullt er det et sjeldent skue.

Jeg kunne gjerne tenkt meg og fiklet på en daydate i platina med glacier skive. Da snakker vi sjelden, og latterlig dyr, Rolex. Husker Trond Jørgensen fortalte meg om salg av to slike til en herremann i Bærum. Kona skulle visst også ha en..


Det er mange klokkeinteresserte som ikke er på TS ja. Jeg vet om en som kjøpte en Rolex av Lervik for ~200k og oppdaget når han kom hjem at han hadde en akkurat lik..hadde bare glemt det....
 
Så Sir Bradley Wiggins dokumentaren på YouTube idag. Jaggu er han Paneristi.

(Kan han, kan du @Hopalong... Tipper hun på gymmen hadde blitt imponert da)
 
Redigert av en moderator:
Er det slik at det er uhørt for andre enn personer som har en inntekt over et visst nivå å eie en klokke som er dyr?

Synes folk er litt raske med å kommentere at ymse klokker enten kan være falske eller å hinte til at klokken en person har på seg er for dyr for det yrket vedkommende praktiserer. Håper folk kan holde denne kritikken for seg selv, den hører ingen sted hjemme, men mindre man selvfølgelig skulle mene å vite at en klokke faktisk er en imitasjon eller at den er skaffet til veie på uredelig vis. :)

Dette forumet er jo fullt av folk som sparer og tar seg råd til Rolex uten samtidig å ha råd til en Bugatti. :p
 
Ikke akkurat den vanlige klokkespottingen, men dette var for bra til å ikke skrive noe om. Edita Vilkeviciute med Rolex Air-King, Richard Mille RM037, Omega PO og Audemars Piguet Royal Oak Offshore i Vouge Paris.

Rolex-Air-King.jpg


RM-037.jpg


Omega-Planet-Ocean.jpg


AP-Royal-Oak.jpg
 
HURRA!

AP RO og Pam 312 på to kjekke unge karer i hver sin Porsche på Fornebu i dag. Dere vet hvem dere er!

Tommy