Klokkespotting

Er det slik at det er uhørt for andre enn personer som har en inntekt over et visst nivå å eie en klokke som er dyr?

Synes folk er litt raske med å kommentere at ymse klokker enten kan være falske eller å hinte til at klokken en person har på seg er for dyr for det yrket vedkommende praktiserer. Håper folk kan holde denne kritikken for seg selv, den hører ingen sted hjemme, men mindre man selvfølgelig skulle mene å vite at en klokke faktisk er en imitasjon eller at den er skaffet til veie på uredelig vis. :)

Dette forumet er jo fullt av folk som sparer og tar seg råd til Rolex uten samtidig å ha råd til en Bugatti. :p

Har du ikke råd til Rolls, så har du nok ikke råd til Rolex.
Kan moderator vennligst sørge for at arbeiderstanden ikke får tilgang til forumet?
 
@Juice, du har vel sett denne på insta allerede...
35691bb6480811e3af0e0e9eaf702dde_7.jpg


Til alle dere andre, spottet på en bekjent som gikk på samme universitet ifjor (bildet er dog tatt av en venninne og klokken er på hennes lanke). Han har også en 5513 meters first som jeg skal prøve å få tatt bilde av neste gang han er på besøk. Og ja, armbåndet tilhører også han.
 
Redigert av en moderator:
@Juice, du har vel sett denne på insta allerede...
35691bb6480811e3af0e0e9eaf702dde_7.jpg


Til alle dere andre, spottet på en bekjent som gikk på samme universitet ifjor (bildet er dog tatt av en venninne og klokken er på hennes lanke). Han har også en 5513 meters first som jeg skal prøve å få tatt bilde av neste gang han er på besøk. Og ja, armbåndet tilhører også han.

Han heter vel ikke tilfeldigvis Karoli til etternavn?
Kult at noen klarer å rocke slikt, men det skriker dessverre sigøjner lang vei:cool:

5513 meters first der i mot - det er klasse ;)
 
Redigert av en moderator:
Karoli? Eller var det Lie? Espen Lie? eller noe slikt
Et par glitrende stener, eller glass?

8-D
 
Jason Statham med Richard Mille i filmen Parker!!


Og ja, jeg spolte faktisk tilbake på Ipaden for å ta screenshot å legge ut her:cool:
 
På flyplassen i Manchester var det diverse:

Cartier av et slag på en dame rundt 35. Helgull Rolex DayDate på eldre fyr, DateJust på eldre fyr. Og diverse Omega Seamaster Divers.
 
Modern family er blitt en favorittserie. Jeg digger Ed O'Neill (aka Al Bundy) i rollen som Jay Pritchett. Han har stor sans for klokker og bruker sine egne klokker under serien. Han er sett med Rolex sub date, Daytona med hvit skive, Datejust(?) og jeg kan banne på at han brukte GMT master i en episode hvor man aldri fikk en ordentlig titt på klokken. I tillegg har han en herlig Bell & Ross.

Hva er det han holder i venstre hånd her? Tror ikke han har brukt den i noen av episodene.









De to siste bildene er lånt fra nett.
 
Tror klokken han holder opp i venstre hånd er en Breitling, kan se ut som en Breitling Chronomat Chronograph (litt usikker på nøyaktig modell, men er 90% sikker på at det er en Breitling) :)


Modern family er blitt en favorittserie. Jeg digger Ed O'Neill (aka Al Bundy) i rollen som Jay Pritchett. Han har stor sans for klokker og bruker sine egne klokker under serien. Han er sett med Rolex sub date, Daytona med hvit skive, Datejust(?) og jeg kan banne på at han brukte GMT master i en episode hvor man aldri fikk en ordentlig titt på klokken. I tillegg har han en herlig Bell & Ross.

Hva er det han holder i venstre hånd her? Tror ikke han har brukt den i noen av episodene.









De to siste bildene er lånt fra nett.
 
PAM 88 (tror jeg) på morgenspinning i Moss i dag. Flott ur og jommen ble det en hyggelig klokkeprat.