Klokkespotting

Lekker Omega Broad Arrow på lekker dame på Rianna konsert på fredag.

Siden jeg var i Bergen og fryktet det var moren til Rosup sluttet jeg og titte!
 
Har akkurat hatt middag på Bølgen og Moi Briskeby. Der spottet jeg en Omega PO (45mm?) og en eller annen Panerai, litt usikker på hvilken modell - mulig det var en 320..312..233 eller noe, ikke lett å se uten å måtte henge over bordet..
 
En mindre TT Rolex yachtmaster på en herre innom butikken idag. Samt 2 stk Omega 2254.50.00. Sistnevnte er en nydelig klokke!
 
Spottet en Amundsen Oslo The Polar Timepiece North Pole edition og en SS sub fra 90 tallet på skolen i morges. Bra dag så langt! :)
 
Kom hjem etter en uke i Marbella i Spania i går og var da innom Puerto Banus. Må si jeg aldri har sett et sted med flere dyre båter, biler eller klokker. Spottet stort sett det meste fra Rolex og flere modeller fra Breitling, Cartier, Audemars Piguet, Alain Silberstein, Omega, Hublot, Patek Phillippe og flere jeg sikkert har glemt :cool:
En klokkespotters paradis!
 
Omega Railmaster eller Aqua Terra 45mm ish i matteforelesning på HiOA. Spottet også en Panerai 86 på armen til en dresskledd herre på Aker brygge, samt en Omega Seamaster samme området.