Klokkespotting

Var på oppstarts-seminar for nyansatte idag, og da så jeg opptil fler Omega Seamastere, samt en IWC Spitfire Chrono på en avdelingsleder:cool:

Samtidig er det en mellomleder i min avdeling som jeg har sett har en aldeles nydelig Rolex GMT Master pepsi. I Følge egne utsagn har han også en Patek samt en IWC diver av noe slag.

Edit: jeg glemte rent å nevne at en av foredragsholderne hadde en Bell & Ross Phantom :D
 
Var på oppstarts-seminar for nyansatte idag, og da så jeg opptil fler Omega Seamastere, samt en IWC Spitfire Chrono på en avdelingsleder:cool:

Samtidig er det en mellomleder i min avdeling som jeg har sett har en aldeles nydelig Rolex GMT Master pepsi. I Følge egne utsagn har han også en Patek samt en IWC diver av noe slag.

Edit: jeg glemte rent å nevne at en av foredragsholderne hadde en Bell & Ross Phantom :D

Djeeez, begynt å jobbe i Urmakerlauget eller? :)
 
Etter dagens mini-gtg...

...på Fagernes, dukket det plutselig opp en kar ved nabobordet. Jeg kunne ikke unngå å legge merke til uret han bar og jeg bemerket at det var et fint, gammelt ur. Han fortalte at det var en gave han fikk til sin konfirmasjon i 1969.
Han har brukt den jevnlig, mer eller mindre til hver dag, og hatt den inne til service som seg hør og bør.

039.jpg
 
...på Fagernes, dukket det plutselig opp en kar ved nabobordet. Jeg kunne ikke unngå å legge merke til uret han bar og jeg bemerket at det var et fint, gammelt ur. Han fortalte at det var en gave han fikk til sin konfirmasjon i 1969.
Han har brukt den jevnlig, mer eller mindre til hver dag, og hatt den inne til service som seg hør og bør.

039.jpg

Dette må jo være ukens "beste" klokkespott. :D
 
:D



Mulig du forveksler klokkespottingtråden (denne) med dagens klokke-tråden.
I dagens bærer jeg Frodos klokke.
I denne tråden er det eieren av klokken som bærer den klokken jeg spottet.

:D


Haha, helt rett. Bildet var så bra at det "umulig" kunne være en spotting. =P godt jobba!
 
Glashütte Original, Rolex Explorer I og en stor svart Hublot av noe slag innom jobben idag :)

Høres ut som du jobber riktig sted. ;)


For øvrig... JLC Maste Compressor Geographic på innleid mngt konsulent på jobb i går. Måtte selvfølgelig kommentere det.
han hadde hatt den i bortimot ti år (visste ikke at Compressor Geo har vært produsert så lenge?) og at den fungerte perfekt den dag i dag. Alltid moro med folk gir mer respons enn bare "takk...." og gledelig snakker om sitt kjære ur!
 
Neppe.. Men mye rart som dukker opp hos oss ja. Glemte forresten en Panerai på en veldig hyggelig Russer.
 
Kom nylig hjem fra sommerferie i Paris og Antibes/Nice. Spottet så mye Rolex og AP og Panerai og JLC at man nesten gikk lei (men bare nesten!). :)
 
Gull/stål Sub med blå skive på Nighthawk Diner på Grünerløkka i dag. Pannekaker til frokost..mmm :)
 
Mye hyggelig å se i lørdagens bryllup. Den mest kostbare klokken var nok en hublot bb rose gold.
I møte nå, som dere så vidt ser pga motlys, datejust gull. Digg sak!
e05f6ea3.jpg