Klokkespotting

Rolex GMT Pepsi fra 1981 spottet på jobb i dag! Han fortalte meg at han hadde irritert seg i mange år over at han ikke hadde ventet en stund og kjøpte den med glass! Han hadde kommet over det nå:)
 
Helgull Daytona på Bahnhofstrasse i ZRH. En flott "frau" på shoppingtur. Skal innom klokkemuseet i kjellern hos Beyer imorgen, men det for bli en egen tråd. Tar med meg kamera.
 
Kvart over fem kom det en herre i 30-årene inn på T-banen på Smestad. Han var elegant kledd i dress, blå skjorte og mokkasiner. På håndleddet kunne jeg ikke unngå å se en stål Rolex GMT Pepsidial.
 
[video=youtube;BoEKWtgJQAU]http://www.youtube.com/watch?v=BoEKWtgJQAU[/video]

I guess I got my swagger back
Truth: new watch alert, Hublot’s
Or the big face Rollie I got two of those
Arm out the window through the city I maneuver slow

:D
 
Så Kanye på Øya i forigårs, men dessverre for langt unna til å se hva han hadde på seg den kvelden ...
 
Spottet en Rolex gmt master på en flyvert... TT datejust på en eldre fyr i ankomsthallen på Værnes i dag.

Pokerlag i går, Breitling Navitimer og Herkules. I tillegg en fake Panerai, han tapte hvertfall et par tusen :)
 
Spotter klokken på Charlie i two and a half men x antall ganger... Men hvilken klokke er det han har på seg? Er det en Rolex?
 
Takker, var det jeg egentlig trodde! Pga polerte midtledd og gråskive..
Men ikke fått sett nøye nok i episodene.. Sto der at Alan bruker Sub, men det stemmer bare delvis.. Han har brukt flere andre, og har vel mest vært en chrono med sort skive + rem..?
 
646x_13197743.jpg


Er dette en Tag Heuer Monaco? Sikkert en fake, som mannen som bærer den.