Klokkespotting

TT Datejust på Oasis på Oslo City obsertvert på en butikkansatt av det motsatte kjønn. Er utrolig sexy med Rolex på damer :mrgreen:

Helt enig! Jeg møtte Jenna Jamesson med typens Rolex på en flytur for endel år siden.

Jeg visste ikke hvem hun var, hun slet med å forklare på en god måte hva hun var kjent for.

Har ikke turt å google etter bilder av henne...

Helt enig! Jeg møtte Jenna Jamesson med typens Rolex på en flytur for endel år siden.

Jeg visste ikke hvem hun var, hun slet med å forklare på en god måte hva hun var kjent for.

Godt å høre at du møtte henne på en flytur, og ikke i jobbsammenheng :mrgreen:

La du faktisk merke til klokken den gangen? :D

I london_ Richard Mille :D

2472010024.jpg

Ganske sikker på at det er en Hublot, kjøper en del Kjus alpinklær og i katalogene er det alltid referanser og artikler om Hublot klokker:)

George Clooney i sin nye film, "The American".
fdsf.jpg

Regner med de fleste her inne klarer å spotte hva han bærer;)

Med en forholdsvis ny klokkefetish, er klokkespotting en ny gøyal hobby på reiser.
Submariner på dresskledd herremann på Gardermoen mandag ettermiddag. Siden jeg gikk med min egen sub på armen, så var det et særs vakkert syn...

Hyggelig klokkeprat i Paris med en svenske med Omega Speedmaster på armen. 20 år gammel klokke som han brukte som hverdagsbeater, ikke var spesielt redd for lenger og som han egentlig ikke ante verdien av. Han hadde i yngre dager badet med klokken til tross for at den ikke tåler det - med dertil rust og servicekostnad etterpå...lol

Spottet TW Steel – (kule oversizede klokker men dessverre quarts) i møte. Quarts klokke på uspiselig nederlandsk fyr...ikke god combo!

..leste vedlegg i Finacial Times idag angående moter...og bladde opp på denne siden og kunne ikke annet enn å legge merke til klokken..

fc189c3c.jpg

litt dårlig kvalitet, men det er en Big Pilot..synes bare ikke herremannen på bildet var en typisk Big Pilot type...enig ?

Aksel Hennie, Hublot Big Bang gull på Senkveld?

På Senkveld 1 uke siden var Aksel Hennie innvitert, han hadde en Hublot Big Bang gull på seg....?

Aksel-Hennie_827702i.jpg

Sorry, såg senere at dette har vært tatt opp tidligere.. :)