Klokkespotting

Bladde igjennom bladet "Costume" idag, der var det ei dame med sub. I beskrivelsen av antrekket stod det nederst. - Klokka fra Rolex. 29500,- :p
 
Hvem er den skyldige? T-banen fra National til Majorstuen for 20 min siden med eldre Rolex sub på nato. Muligens en red, hadde hvertfall fin patina. Desverre hadde jeg akkurat levert gullet hos Alf Lie på rens, så fikk ikke sjekket reaksjonen om jeg hadde trukket opp jakken og vist frem DD'n.
 
Hvem er den skyldige? T-banen fra National til Majorstuen for 20 min siden med eldre Rolex sub på nato. Muligens en red, hadde hvertfall fin patina. Desverre hadde jeg akkurat levert gullet hos Alf Lie på rens, så fikk ikke sjekket reaksjonen om jeg hadde trukket opp jakken og vist frem DD'n.

Wot? De sa til meg på Alf Lie at de ikke tok inn klokker til service før etter
nyttår. Hmmm, kanskje de syntes jeg er en krevende kunde:D Gratulerer
med DayDate`n forresten.... Den er jo bare helt rå;)

Ps: Vintage Sub på nato, det må jo være en fra forumet....?
 
Takk for det:) Den skal ikke på service, først og fremst for å få forsikringstakst, men ettersom de uansett må tafse litt med den ba jeg de rense den samtidig, så har nok ikke så mye med ditt kundeforhold å gjøre at de ikke vil utføre service. At de har mye å gjøre om dagen er jo et godt tegn for bransjen.
 
Definitivt en Citizen AJ9230-08E Bård Tufte Johansen bruker i Storbynatt:

vlcsnap2010110823h44m59.png

vlcsnap2010110823h45m45.png
 
Når dere likevell er inne på T-banen fra Nasjonal.

For omlag et år siden tok jeg t-banen denne strekningen mot Storo, og på Majorstuen kom det på en masse vektere for å kontrollere billetter. Jeg som for to dager siden hadde fornyet månedskortet mitt, hadde selvfølgelig byttet til en lettere jakke denne varme sommerdagen og glemt å få med det nye månedskortet.

Det hjalp ikke mye på kontrollavgiften på 7-800kr, at kontrolløren bar en Submariner gull på armen.

(Hører også til historien at t-banen jeg bafant meg på overhodet ikke var på vei til Storo, men derimot Montebello:p lystavlen hadde vist feil, og jeg hadde ikke dobeltsjekket nummeret på toget.)

Et av de mer irriterende og senile øyeblikk i mitt liv:p har alltid billetten i lommeboka nå
 
Jeg var heldig nok til å få leke meg litt med en Patek Philippe 5056p, nydelig klokke i platina på sort krokorem. Skiven hadde en fantastisk sjattering (sp?) i ulike nyanser grått :) Fikk dessverre ikke tatt bilder av seansen...
 
Når dere likevell er inne på T-banen fra Nasjonal.

For omlag et år siden tok jeg t-banen denne strekningen mot Storo, og på Majorstuen kom det på en masse vektere for å kontrollere billetter. Jeg som for to dager siden hadde fornyet månedskortet mitt, hadde selvfølgelig byttet til en lettere jakke denne varme sommerdagen og glemt å få med det nye månedskortet.

Det hjalp ikke mye på kontrollavgiften på 7-800kr, at kontrolløren bar en Submariner gull på armen.

(Hører også til historien at t-banen jeg bafant meg på overhodet ikke var på vei til Storo, men derimot Montebello:p lystavlen hadde vist feil, og jeg hadde ikke dobeltsjekket nummeret på toget.)

Et av de mer irriterende og senile øyeblikk i mitt liv:p har alltid billetten i lommeboka nå

Er vel en viss sansynlighet for at den var fake.... ?

Regards :)
AW
 
Nettopp ferdig med sesong 8 av 24. Der kunne man spotte en DOXA Sub 750T på CTU Special Agent Cole Ortiz (Freddie Prinze Jr.) :)

Fant desverre ingen bilder på imdb som viser klokken.
 
Rolex TT på en av gutta i Madcon i VG igår. Samt div. Breitling og Rolex på Eurosport igår, poker:)