Klokkespotting

Noen som så på intervjuet med han rapperen på Senkveld?
Han hadde en gull Rolex med diamanter på skive.
Noen som så hvilken modell det var?
 
Har sett litt på Curling i det siste og det er IKKE klovnebuksene til Norges lag jeg har sett mest på, derimot venstrehånden til Skip Thomas Ulsrud...

960x.jpg



Må være en Sub?

Har ingen god forklaring på hvorfor jeg sitter og ser reklame for husholdningsapparater på YouTube, med hovedrolleinnehavere litt utenfor sesong, men er det ikke en GMT jeg spotter på vår skip? :D

CurlingGMT.png
 
Var det noen flere som så Flytogets reklame i D2 i går? Nå er ikke jeg i nærheten av å være noe ekspert på Panerai, men synes den som er avbildet ikke ser helt genuin ut. Forøvrig er det bla en sub og en PP Nautilus med
 
Hermansen: Jeg så en U-BOAT (Italo fontana) - men ingen Panerai? Hmm..

La merke til PP Nautilus og en Sub.. Suben synes jeg kanskje så litt "fugazi" ut :)

Annonsen sees også i litt mindre format i fredagens A-magasin.
 
Den er rett ved nevnte U-BOAT, står "Sebastian" under. Ved siden av en Breitling Navitimer
 
Jeg så, og den så ekstremt fake ut. Såvidt jeg vet her ikke panerai produsert en klokke med hvit skive og med tourbillon som man kan se forfra.
 
Ved en tilfeldighet oppdaget jeg en lekker Panerai (i titan?) i denne videoen med bilder og julesang, jf. Juletube&p=47166&viewfull=1#post47166 (1:18 )

Kanskje ikke helt tilfeldig at Paneraien havnet i videoen? Noen her...?

[video=youtube;3oFhTsrcJrY]http://www.youtube.com/watch?v=3oFhTsrcJrY[/video]
 
Er det en Rolex Day Date II han sitter med her?

http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article2047408.ece?offset=50#comments_top

---

Gjør vel hele denne artikkelen temmelig ironisk


Bildet er nok ikke det beste, men for det første tviler jeg sterkt på at Stoltenberg har hvitt-gull DayDate. Dernest ser ikke lenka ut til å være jubilee, ser ikke Day vinduet på skiva og ser heller ikke noe cyclop for dato. Heller ikke bezel ser ut til å være DD.
Tror neppe dette er Rolex, men kan selvsagt ta feil...
 
Hm...enig at den ligner på Omega AT, men er ikke kassen for liten? Tipper kassen her er ca. 36mm dersom Stoltenberg da har noenlunde normal størrelse på håndleddet.
 
Ganske sikker på at jeg ser en klokke fra Ball på toget nå, er det noen som kjenner seg igjen?

Meget hyggelig og sosial herre som sitter på toget fra Trondheim til Oslo, nærmere sagt plass 52.:D
 
Jeg synes heller ikke Jens sin klokke ser ut som en Rolex. Ser mer ut som en Omega.
 
Jeg var i juleselskap i går, og der var en kusine av min bedre halvdel til stede. Hun har arvet en nydelig Jaeger Le Coultre Master Mariner av sin bestefar. Den var ikke i allverdens tilstand, så hun gjorde det eneste rette - hun sendte den til Sveits for full rehabilitering. Hun bar den i går, og jeg holdt på å adoptere den. Rett og slett nydelig klokke, litt i minste laget dagens mote tatt i betraktning, men en deilig klassiker. Her er et wristshot jeg snek meg til mens jeg lånte den en stund i går kveld:
IMG_2887.jpg
 
Hublot King Power med 18kt gull ble spottet på Roy Hodgson på Liverpool sin pressekonferanse. Har sett Hublot på ha før. Noen som vet om han har avtale med de?
 
Kom over dette bildet av Prince Michael of Kent. Ikke bare en mann med imponerende skjegg, slipsknuter og dobbeltspente dresser, men også god smak i ur. Royal Oak på armen :)

HRH_Prince_Michael_of_Kent_black_white_Allan_Warren.jpg


Edit: Ett til ...

HRH_Prince_Michael_of_Kent_in_colour.jpg