Klokkespotting

Var å spiste lunch sammen en kompis på meglerhuset der han jobber idag. Mye Submariners ute å gikk i tillegg til en Pam 111 på gummi
 
Vel, da kan jeg ikke mislike Jan Thomas heller lenger :D Ingen mann med Rolex sportsur kan være all bad.
 
Vel, da kan jeg ikke mislike Jan Thomas heller lenger :D Ingen mann med Rolex sportsur kan ikke være all bad.

Skulle ønske at du har rett men han velger vel ikke ut av interesse men fordi folk vet hva det er. Som kjent forskjell på entusiaster og trendnisser så kan du vel vurdere hva JT er8)
 
Skulle ønske at du har rett men han velger vel ikke ut av interesse men fordi folk vet hva det er. Som kjent forskjell på entusiaster og trendnisser så kan du vel vurdere hva JT er8)

Tja, jeg vet ikke. Har sett at han smykker seg med vintage Submarinere av og til, og hjertevennen bærer Explorer (ikke II, for all del). Kan jo være at det er übertrendy for tiden, men jeg tror ikke det. Kudos for urvalgene skal de uansett ha. :)
 
Kan jo være at det er übertrendy for tiden, men jeg tror ikke det. Kudos for urvalgene skal de uansett ha. :)

Vintage Rolex er faktisk blitt trendy blant non-WIS'er. Har blitt fortalt dette av en trend-nisse bekjentskap.:roll:
Synd hvis dette er med på å skru prisene opp.:evil:
 
Vintage Rolex er faktisk blitt trendy blant non-WIS'er. Har blitt fortalt dette av en trend-nisse bekjentskap.:roll:
Synd hvis dette er med på å skru prisene opp.:evil:

Too late: Det er vel nettopp trend-nissene som har presset prisene opp til dagens nivå. Det er ikke mange år siden du fikk kastet 5513 etter deg. Men vintage Rolex har vært det åpenbare valget for trendbevisste unge menn med mye penger i flere år nå, og prisene har reflektert dette.
 
@Frik: Fint skal det være på Frogner...

Jeg ansatte ny vaktmester i sameiet. Han stiller med Rolex Explorer II.

Høres ut som Vaktmester Smedstad i Karl & co, spilt av Harald Heide Steen jr med Rolex DD:p
 
Tja Mr. Jan Thomas kjører ikke vintage Rolex, det er 16610 uten SEL han har. Men den er vel å betrakte som vintage nå som den nye er kommet ;)

Regards :)
AW
 
960x.jpg


Har Tufte Johansen på seg Citizen 200m Scuba på rubber her?

649645_090414125335_NY2300-09E_big.jpg
 
Bezel-ringen på Citizen NY2300 er på bare 38,5mm, så jeg tror ikke det er den Bård har. Den ser større ut enn det.