Klokkespotting

Spottet en Pam 113 på Brød og Tulipaner i Frognerveiei dag. Noen på Forumet?
 
Det er jeg og blomster-Finn da:D:D

Neida, din Bodøværing:D, jeg spiste lunch. Det ligger en cafe i en bakgård i Frognervn visavi gamle Frogner kino.
Kan anbefales.:)
 
Corum Admirals Cup m sort (pvd?) lenke sett på min 20 år gamle nabo. Datejust II sett på 19 år gammel russejente. Admirals Cup helgull, Avenger Skyland Blacksteel, Breitling for Bentley 6 3/4, Kermit og Certina DS 3 sett på hage-/grillfest :)
 
Følgene sett idag i butikken jeg jobber i.
Først en kvinne med en PAM 244 og så en sunnmøring med en Kermit. Må si at Pam'en i 40mm passer perfekt til kvinner.
 
Dette er vel ikke akkurat en klokkespotting, men siden denne tråden handler jo etterhvert om alt mulig klokkerelatert der ute, så jeg tar den med her:

Baker County woman sues after Rolex goes missing at Norfolk airport

Det er altså snakk om en kvinne som blir tvunget til å ta av seg et Rolex-ur (som angivelig skal være verdt $24K) på tur gjennom sikkerhetskontrollen. På andre siden blir det borte, TSA nekter å påta seg noe som helst skyld....

Moralen er - vær forsiktig og ikke slipp dyre ur ut av syne i sikkerhetskontrollen!
 
Fake Breitling for Bentley på karen en kompis kjøpte bil av i dag.

Gav meg selvtillit til å få prutet den ned for ham! :D
 
Fikk bakover sveis idag når jeg så True Blood. Han ene karakteren liker vistnok å ha klokken løst på håndleddet :p


lafayettereynolds7.jpg
 
Tenkte å "bruke opp" min første post på noen bilder av Kanye West, som tideligvis har gått fra å være en Piguet-mann:

kanye-in-louis-vuitton-scarf.jpg


Til Rolex frelst:

Model+Muse+Embodying+Fashion+Costume+Institute+iqdgQ1Y1Kenl.jpg

Vanity+Fair+Celebrates+2009+Tribeca+Film+Festival+pIAIxMYteYyl.jpg

Narciso+Rodriguez+After+Party+Fall+09+MBFW+WwIn3afP5qql.jpg

kanye-ambush-ring.jpg


Digg Everrose:
kanye-rolex.png

rolex-rosegold.png




Fra black out concept:
kanye_blackout_rolex.jpg

kanye-west.jpg
 
Må si jeg ble imponert over nivået på guttene i kollokvie gruppen min!
Han ene hadde en helgull sub med sort skive, 116618LN. Han andre hadde en Breitling Cosmonaute Gull/stål D22322-196. Den tredje medstudenten min hadde en helgull datejust ;)
Følte meg ganske liten da med min Longines Hydro Conquest.... :D
 
Må si jeg ble imponert over nivået på guttene i kollokvie gruppen min!
Han ene hadde en helgull sub med sort skive, 116618LN. Han andre hadde en Breitling Cosmonaute Gull/stål D22322-196. Den tredje medstudenten min hadde en helgull datejust ;)
Følte meg ganske liten da med min Longines Hydro Conquest.... :D

Hva studerer du da? Godseierskolen :p ?
 
  • Liker
Reaksjoner: PatrickChro
Hehe. Man skulle nesten tro det. Men det er ikke gjevere en at vi alle forbedrer fagene litt på Bjørknes :)
 
Må si jeg ble imponert over nivået på guttene i kollokvie gruppen min!
Han ene hadde en helgull sub med sort skive, 116618LN. Han andre hadde en Breitling Cosmonaute Gull/stål D22322-196. Den tredje medstudenten min hadde en helgull datejust ;)
Følte meg ganske liten da med min Longines Hydro Conquest.... :D

Bedre med en original Longines enn fake Rolex ;)
 
Hvis jeg husker rett lå det jo en Omega Speedmaster i helgull på Finn for en tid tilbake.. Mener at den var til salgs gjennom en urmaker i Tromsø som solgte for kunde..
 
Samboeren min kom nettopp hjem etter å ha sett sex and the city 2. Der var det visst noen som ble kalt "mr big" som fikk en vintage rolex i presang av kona si. Noen som vet hvilken det er?