Klokkespotting

Spottet en iwc ingenieur, en daytona tt med sort skive og en speedy på morgenflyet til stavanger i dag morges.
 
Breitling navitimer av et eller annet slag på leverandør i dag. Gjennomført med makan klokke på desktop.

Den klokka er svær ;)

Jeg satt der med min kjipe spork...
200911251500200200.jpg
 
spottet en iwc portuguese på tbanen her om dagen.. Den er så fin den!! Ellers har jeg sett utrolig mange breitling klokker i det siste.. Kan ikke akkurat si at jeg syns de er så fine..
 
Hva er det Clapton bærer på Crossroad 2010 DVD'en? Er det ikke en Deep Sea med en noe spesiell reim????? Beste WS er vel kansje på siste låt - der hvor de fleste spiller sammen med B. B. King.

Frode.
 
Så noe som lignet på en Submarnier med ekstra tekst på skiven på foreleseren i økonomi idag. Ja, jeg sitter på første rad (det er masse benplass der) så jeg har forholdsvis godt syn på hva div. forelesere har på armen. Måtte bare spørre etter timen, og det viser seg at det var en comex sub, og at faren til vedkommende var dykker for comex. Tøft :)
 
TT sub i familieselskap hos dama. Fikk dessverre ikke anledning til å spørre vedkommende.
 
Så noe som lignet på en Submarnier med ekstra tekst på skiven på foreleseren i økonomi idag. Ja, jeg sitter på første rad (det er masse benplass der) så jeg har forholdsvis godt syn på hva div. forelesere har på armen. Måtte bare spørre etter timen, og det viser seg at det var en comex sub, og at faren til vedkommende var dykker for comex. Tøft :)

Spurte vel ikke om å få kjøpe den da? ;)
Om han ikke er interessert i klokker selv kunne du jo kanskje hinte frampå at han burde få den vurdert av Christie's eller antiquorum.
 
Artig dag på jobb. Lange & Söhne Sax-O-Mat på vakthavende anestesilege, og jammen viser det seg at den britiske, eksmilitære svogeren til en annen kollega går rundt med en Submariner med irriterende fastsveisede bandstifter. Bilder av begge skal (forhåpentligvis) komme!

På lån i lunsjen. Ikke helt min stil, kan man si. :)

DSC01492.jpg