Klokkespotting

Her er forrige episode, som handler om Airfix(Modellfly, båter osv.)
Kanskje vi blir vitne til modellbygging på "dagens klokke" senere i uken?

Han brukte også en RADO. Utrolig kult program ja, selv for meg som ikke er vokst opp med noen av lekene (annet enn lego da)

Ja, RADO har jeg ofte sett på han, i tillegg til masse annet jeg ikke har skills nok til å gjenkjenne. Han hadde et annet program kalt ManLab e.l., også verdt en kikk!

Så en speedmaster tror mk2 på bryn senter i går.

Masse tid til klokkespotting i sikkerhetskø på Gardermoen i dag.

Explorer 2
TH carrera
Seamaster professional med og uten chrone.

Og det er laaaaangt igjen.

Helgull Daytona på en 50-60 år ung dansk turist på Kiwi Øyer i forrige uke. Han kjørte forøvrig en slede av en Audi a8 4,2. ;)

Omega PO (stål med svart bezel, lenke) på en bekjent fra Mysen.

I dag vært en fin dag :)

En sub på vei til jobb, 5 (!!!) Datejust TT 26 mm ish og en Air King. Artig :)

Er ute på en rusten stålbjelke et stykke vest for oljebyen. La oss kalle den Black Pearl. Her går det mest i G-shocks og andre digitale Casio klokker, men igår spottet jeg en 2254.50. Første gang jeg har spottet denne i felten. Made my day :)

Var også en kar her ute som hadde en avslørende fake 16610 :roll:

Var på auksjon/garasjesalg på søndag, og spottet en eske full av klokker. Der var det tre identiske elendige datejust-fakes, en med løs sekundviser, en med knust glass, og en som så noenlunde hel ut. Gubben sa de fleste klokkene bare manglet batteri.

Det ble ikke handel :)

Fant siste nummer av Mann på jobb, og dette var et leserinnlegg på en av de første sidene. Mistenker for øvrig forfatteren for å være TS-er!

IMG_37381.jpg

Så det, jeg tror var en Glasshütte Original Panomatic Lunar på en herre i blå skjorte på trikken i Storo-krysset.