Klokkespotting

Hvem er inne var det som hadde en GMT på jubilee lenke igjen? Satt hvertdall en ung kar med en lekker pepsi GMT på bussholdeplassen på Tjuvholmen i dag.
 
Johan H. Andresen i reklame for morgendagens A-magasinet:

IMAG0805.jpg


Det ligner da veldig på en Tissot T-Touch Expert? Da er det i det minste én ting (sannsynligvis det eneste) norges rikeste og undertegnede har til felles....
 
Johan H. Andresen i reklame for morgendagens A-magasinet:

IMAG0805.jpg


Det ligner da veldig på en Tissot T-Touch Expert? Da er det i det minste én ting (sannsynligvis det eneste) norges rikeste og undertegnede har til felles....

Nja... Mulig at jeg bommer nå, men dere er vel mennesker begge to?
 
Nja... Mulig at jeg bommer nå, men dere er vel mennesker begge to?

Joda, og sikkert et par andre ting også :)

Men jeg tenkte da på det litt mer materialistiske. Type hus, bil, hytte, båt osv. Men lik klokke, DET har vi ;)

(Hadde jeg hatt like mye gryn som ham hadde jeg nok hatt en annen klokke til dressbruk....)
 
Rolex på eksamensvakten

Spottet en DJ i gull og stål på en hyggelig eldre kar som forsynte meg med papir under eksamen i dag.

Fint, gammel og godt brukt eksemplar av arten.
 
Klokkevalget til Andresen er nok meget bevisst. Han ønsker en endring i hvordan han oppfattes og har i tillegg startet et fond for sosiale entreprenører. Der han ikke planlegger å tjene penger. En Tissot gjør han nok mer menneskelig, enn en Breitling.
 
Artig dag på jobb. Lange & Söhne Sax-O-Mat på vakthavende anestesilege, og jammen viser det seg at den britiske, eksmilitære svogeren til en annen kollega går rundt med en Submariner med irriterende fastsveisede bandstifter. Bilder av begge skal (forhåpentligvis) komme!
 
Artig dag på jobb. Lange & Söhne Sax-O-Mat på vakthavende anestesilege, og jammen viser det seg at den britiske, eksmilitære svogeren til en annen kollega går rundt med en Submariner med irriterende fastsveisede bandstifter. Bilder av begge skal (forhåpentligvis) komme!


:eek:
Tipper du får en anestesioverlegen med på et plot som involverer anestesi og eieren av nevnte Rolex. ;) :D
 
Spottet denne GMT´en på forsiden av et eller annet dameblad i butikken (Ja, folkene bak meg i køen glodde rart når jeg dro fram mobilen og tok bilde av forsiden, hehe. Men hva gjør man ikke for kjære tidssonen)


bilde-44.jpg
 
Hei. Jeg har ikke det rette øyet til å se hva dette er, men tror Klokkespotting-tråden er bedre egnet for denne type spørsmål.

Velkommen forresten:)
 
Breitling chrono, klarer ikke si hvilken, på dørvakt i artikkel om han og hans trivelige kolleger i dagens D2 :)