Klokkespotting

Spottet en kar med Coke GMT-Master i kantina. Hey, kult tenkte jeg! Så snek han med overlegen mine foran hele køen og betalte som om han eide sjappa. Hey, ukult tenkte jeg da. Du kjører sikkert Audi også, din snik. Og du, man kan ikke poppe piquet-kragen etter fylte 40, du skjønner det, ikke sant? (Ikke at det noen gang er akseptabelt.)

:D
17161_420545355180_511600180_10705797_1178218_n.jpg

Diiiiiigeeeer breitling på en advokat jeg var i et møte med i dag. Kan ha vært en chronomat. Satt ganske løst.

Etter GTG i går spottet jeg en Deep Sea og en TT Daytona. I dag en DJ SS på Møkkaløkka.

Har spottet fire eller fem Seamaster 300m rundt i Oslo de siste dagene. Pluss en drøss Certina og Tissot, og en Rolex, tror det var en Milgauss men dette er ikke mitt felt, på en kunde på jobben en dag! Sommer = spottetid! :cool:

En litt eldre kelner på Alex Sushi hadde en TT Rolex sub med blå skive ikveld. Første gang jeg har sett klokken live, og har nå fått bekreftet at dette er en klokke jeg ikke skal ha. noen sinne. Sorry hvis jeg støter noen, men smaken er som baken :)

Skjønner hva du mener Marius, den kan være fin på bilder, men der stopper det. Hadde til gjengjeld kelneren gått med en helgull sub hadde jeg kanskje følt at jeg betalte litt mye for sushien.

En litt eldre kelner på Alex Sushi hadde en TT Rolex sub med blå skive ikveld. Første gang jeg har sett klokken live, og har nå fått bekreftet at dette er en klokke jeg ikke skal ha. noen sinne. Sorry hvis jeg støter noen, men smaken er som baken :)

Smaken er jo delt ja, men jeg er i alle fall i samme leir som du her.

spottet noe som lignet på en Hublot Big Bang i gull på lederen for Mongols mc på tv2 nyhetene..

Kan hende jeg tar feil, men lignet veldig.

Speedmaster i fokus flere ganger i filmen The American med George Clooney.
Kjerringa og jeg så den på dvd i kveld og til og med hun har begynt å bemerke fine klokker hun spotter nå :D

En slik...

116613JH.jpg

...på sjefen på Sultan mat på Lilleborg i stad. Han pleier å bytte mellom denne og en Seamaster med blå skive uten komplikasjoner.