Klokkeplaner 2020

- Dersom Bjerke noen gang svarer på epost, så blir det nok en BB58.

- Jeg tror jeg trenger en Pepsi, men det kan hende det må vente til 2021.

Håper denne finner veien inn snart.
Syk ‘ulogisk’ klokke! Gull på en dykker:mrgreen:
Ja liver er herlig!

Er da mange "dykkere" med gull på seg å se. Strengt talt ikke nødvendig med gull, men det korroderer ikke så det er jo teknisk sett ikke helt ufornuftig :cool:
Jeg fikk prøve denne i stål på hånden hos Bjerke en gang, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor fint den bærer. Overgangen fra 36mm DJ til Ploprof var merkelig liten. Jeg har små hender, middels håndledd og stort hat for klokker som føles for store. Likevel følte jeg at Ploprof potensielt var noe for meg :oops:

• Liker
Reaksjoner: Phenix
- Dersom Bjerke noen gang svarer på epost, så blir det nok en BB58.

- Jeg tror jeg trenger en Pepsi, men det kan hende det må vente til 2021.
Liker ordet «trenger» :)

Lykke til med korrespondansen med Bjerke, BB58 er en fantastisk klokke! Om den kommer med hvitt gull-markører er jeg solgt og må omgruppere.

• Liker
Reaksjoner: Amund og Alinoe
Flere japanere. Vaffel og Bengalakk mest sannsynlig...og en flaske munnvann
sbdy051_1-700x700.jpg
8712869c_xxl.jpg

700ml-_-_-_-700ml-suntory-whisky-hibiki-japanese-harmony-17781422_1024x1024.jpg

Har litt lyst på en kronograf til. Gjerne Zenith El Primero i Rainbow-serien. Spørsmålet er om jeg klarer å snike det under nesa på kona, og i såfall hvor lenge jeg må sove på sofaen i stua.

• Haha
Reaksjoner: reldor og eidehelg
Det blir jo aldri noe av planene, så burde jo egentlig ikke poste dette her... Men det å drømme om noe og planlegge noe er jo en stor del av gleden... Så jeg pøser likevel på:
(+ at jeg kunne tenke meg å delta på noen gtg´s...)

DEA6D4E5-3189-450B-9071-E6C53D4F65D8.jpeg

0768FB5C-20BE-4AF8-A1EF-AC7F40D465B9.jpeg

AB4E27CD-5E4A-4ED1-90CA-E5E59A942861.jpeg

Redigert:
skal kjøpe meg en Super Avenger 2 (sort med tall på skiva) har en SA 1 som har en ny pro 2 lenke på vei i dette øyeblikk den skal av gummien, om det dukker opp en Speed Master i bra stand til en grei penge skal jeg vurdere den og. ellers blir det og skru på litt vintage klokker og flippe de for profitt. 2020 blir et rolig klokke år håper jeg :p