Klokkeplaner 2020

Medlem
28. april 2018
Innlegg
430
Sted
Verden
Da var det vel på tide med en ny slik tråd:)

Hva er deres klokkeplaner for neste år?

For mitt vedkommende blir det nok ytterst rolig. ( Helt til neste fristelse dukker opp:mrgreen::mrgreen:)
 
Har planer om en Panerai 1305.
A9E449D1-C2BA-4E08-9EC7-4E111B354752.jpeg
 
Må starte med å si at planer er til å endres.
Når det er sagt så så er noen nye klokker på vei inn og andre på vei ut. Om de kommer inn i samlingen i 2020 eller 2021/2022 vet jeg ikke. Men håper på at Rolex 126710BLRO, PP 5712 og Rexhep Rexhepi Chronomètre Contemporain dukker opp i løpet av den tiden.
 
Redigert:
I den grad det finnes en plan, så er den å redusere antallet armbåndsur.
Siden 2019 ble et innkjøpsår uten like, blir 2020 et salgsår uten like, håper jeg.

Men det er klart, dukker det opp en Breguet Aeronavale eller Transatlantique til riktig pris....
 
  • Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Hvilke klokker som kommer inn i 2020 kommer an på hvilke andre planer som dukker opp. Bil, motorsykkel, type ferie, hytte(?) eller noe annet spennende.
Men jeg mangler en kronograf, så kanskje det blir en Speedy for n'te gang eller en Breguet XX/XXI? Kanskje 2020 skal blir året jeg kjøper min første Panerai?
 
Planen må være å få klokkekontoen opp å gå igjen slik at 2021 kanskje blir et bedre klokkeår enn 2019 har vært. 2020 blir nok ingen høydare det heller. Ingenieur og Datejust står høyt på ønskelisten om dagen.
 
  • Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Klokken som står øverst på planen/listen for 2020 er bestilt og mottas forhåpentligvis i Q1, for å bevare litt luremusing lar jeg den forbli "hemmelig" :)
Utenom det kunne jeg kanskje tenkt med en Speedy, Pelagos eller en PO hvis timing og lommebok spiller på lag. Står og på venteliste for en sub, men den ankommer nok ikke før uti 2021.
 
Farlig tråd. I 2019 versjonen sa jeg at en saxonia thin skulle inn før sommeren, og den kom i hus i april. Så da er det bare å binde seg til masta, to klokker ut og en PanoMaticLunar inn i 2020.
 
  • Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes og Pippen